בריאות מהטבע - מגזין חודש 1.8.12
        
                                                                                                                                                                     
 
דף הבית >> עמודים שיש להעביר 301-שחר >> מאמרים מגזין עבר >> מגזין חודש 1.8.12
 
 
הסוד הקטן שמונע ממך להתמיד בדיאטה שלך





אחד המכשולים המרכזיים בתהליך של ירידה במשקל או שיפור הבריאות( ובכלל ניתן להגיד זאת על כל שינוי

בהרגלי החיים) זה הסביבה ובעיקר: המשפחה !






לא אני לא בא להגיד שהמשפחה שלך רוצה ברעתך , סביר להניח שזה בדיוק ההפך אבל לפעמיים עודף ההגנה הזו

או אולי הפחד משינוי אצלך ואצלם גורם להם להגביל את השינוי שלך.






אם הייתי נותן לסביבה שלי להשפיע עלי: לא הייתי הופך לצמחוני בגיל 10-11, לא הייתי לומד חינוך גופני ונטורופתיה,

לא הייתי פותח קליניקה ולא הייתי עושה עוד הרבה דברים אחרים שהתבררו כנכונים!


אך למרות הכל עשיתי את השינוים האלו .



איך ? באמצעות המתכון המיוחד שלי לכיצד לבצע שינוי.

מתכון מיוחד שיסייע לך לבצע דיאטה ולהצליח!




הנה המתכון לשינוי מוצלח:





1. לא צריך לשנות הכל במהירות ובבת אחת-

עם  המטופלים שלי הבנתי ששינוי קיצוני מוביל רק לכשלון, לכן כל

המטופלים שעוברים דרכי מקבלים תוכנית מדורגת לשינוי באורח החיים שלהם(בתזונה,בספורט ובכלל).

תוכנית תזונה ,פעילות גופנית או אורח חיים שמבוצעת בצורה מדורגת מאפשרת לאדם להתמיד בתוכנית לאורך זמן רב

יותר ולסביבתו לקבל את השינוי בהבנה.


התוצאה: הצלחה.


אנשים רבים שמגיעים אלי לפגישה ראשונה מבקשים מייד את תוכנית ניקוי הרעלים ב-21 ימים שלי אך אני מסרב בתוקף

ואומר להם שלפני הכל יש לבצע שינוים קטנים שאמורים להכין את הגוף ואת הסביבה של האדם לשינוי ולניקוי.

אנשים שיוצאים מהפגישה הראשונה עימי לא מקבלים תוכנית לניקוי רעלים ואפילו לא משהו שקרוב לתוכנית ניקוי אלא

הם מקבלים תוכנית אישית שמתאימה להם ותסייע להם לבצע שינוים קטנים בדרך לניקוי.

השינוים ההלו נקראים בתוכנית שלי לניקוי רעלים- תוכנית תזונתית כהכנה לניקוי רעלים.






2.לשדרג את הישן והמוכר-

דרך נוספת לשנות את התזונה שלך מבלי שהסביבה תדאג או תתנגד היא לשדרג את המזון שגם כך אתם אוכלים

למזון בריא יותר.

למשל פסטה מקורמת ומלאה בשמנת היא ללא ספק בחירה גרועה אך ניתן להכין את הפסטה ברוטב עגבניות בריא ומזין

יותר.

לאחר שבוע ניתן "למקסס" שזה בעצם לערבב בצלחת פסטה מלאה בשילוב פסטה מקמח לבן.

ולאחר שבוע ניתן לנסות לאכול רק את הפסטה המלאה.

בתהליך שתואר ביצענו בעצם שינוי מדורג שכלל בהתחלה שדרוג של מזון מוכר ואהוב.


בתוכנית ניקוי הרעלים ב-21 ימים שלי אני אוהב "לזרום" עם המטופל ולתת לו תוכנית בריאות שאולי לא תהיה

תוכנית הבריאות המושלמת ביותר אך היא תהיה נקודת פתיחה מצוינת לשינוי בהמשך משום שבאמצעות

שינוי מדורג ושדרוגים  אוכל להכניס בך מוטיבציה ולגייס אותך לשינוי.





3.לא צריך לכפות-

חשוב לי לציין לך ולמטופלים שלי שהשינוי הוא שלך ושלך בלבד.

לכל אדם יש את הזמן שלו ואת הרגע שלו שבו הוא זקוק לשינוי.

זה שהתחלת דיאטה לא מחייב את  בן או הזוג והילדים לשנות את הרגלי החיים שלהם.


כפייה רק תוביל להתנגדות, התנגדות שבסופה לך יהיה קשה להתמיד בתוכנית ניקוי הרעלים ב-21 ימים.

הפתרון המומלץ הוא להשתנות בלי לשנות !

בדרך הזו אני מבטיח לך שבסוף כולם יגררו אחריך ומבלי שירגישו בכך בכלל.





אם עכשיו הבנת היכן היו הטעויות שלך בעבר ומה לעשות על מנת לתקן אותם.


ועכשיו יש לך הרגשה שזה הזמן אצלך( ובדגש על אצלך) לבצע שינוי תזונתי ובריאותי


אז אני מזמין אותך להצטרף אלי לתוכנית ניקוי רעלים ב-21 ימים ממש כאן למטה.



לחצי עכשיו כאן !




תוכנית ניקוי רעלים ב-21 ימים









ואם בא לך שינוי אבל מאוד קשה לך להיפגש עימי אז אין תירוצים, כאן למטה יש אופציה אחרת שבטוח מתאימה לך.


לחצי עכשיו כאן!

התוכנית הסודית להרזיה לאנשים שקשה להם לצאת מהבית!














6 מיתוסים קטנים על ספורט והרזייה




עולם הכושר כמו עולם התזונה לצערי רווי במיתוסים רבים ושגויים.


צירפתי לכם "טעימה " של 6 מיתוסים נפוצים.



1. נשימה דרך האף בזמן פעילות גופנית -


בזמן נשימה דרף האף עולה תנגודת הגוף לנשימה ב 40%,

מה שאומר שאנו מצד אחד מבזבזים הרבה קלוריות על קיום תהליך הנשימה אל מצד שני אנו מגבילים את

יכולת האורור של הריאות ולמעשה מקשים על עצמנו לבצע את הפעילות. נשימה דרך האף תגרום

לעליית דופק רבה( בשל המאמץ הרב בנשימה זו) ולהגבלת משך הזמן שנוכל להתמיד בפעילות ובכך

בעקיפין לפחות שריפת קלוריות( משום שמשך האימון התקצר).



2. ביצוע מאות כפיפות בטן יצמצם את היקף הבטן-



מיתוס שגוי לחלוטין. כפיפות בטו יחזקו לנו את שריר

הבטן אך על מנת שנראה את השריר יש להוריד את אחוזי השומן בגופנו על ידי פעילות אירובית ותזונה

נכונה. אין תרגיל בעולם הכושר שיכול לטפל בבעיה באופן ממוקד- לא ניתן להפחית שומן באזור ספציפי

באמצעות תרגילי כושר ותזונה.



3. 100 קלוריות מחלבון שוות ל100 קלוריות משומן-




מיתוס שגוי. אמנם קלוריה היא קלוריה ובשני המקרים אנו

מקבלים את אותה כמות קלוריות אך עדין יש הבדל. בעיכול חלבון הגוף נדרש להשקיע יותר אנרגייה

(קלוריות) ביחס לעיכול של שומן. התוצאה היא שהשומנים יאגרו יותר בקלות ביחס לחלבון.



4.ברגע שמפסיקים להתאמן השריר שפיתחנו הופך לשומן-



לא נכון. בהפסקת האימונים מסת השריר מתנוות

והדבר בא לידי ביטוי בצמצום היקף הרקמה אך לא בהפיכת הרקמה השרירית לרקמה שומנית. אין תהליך

פיזיולוגי בגוף שבו רקמת שריר הופכת לרקמת שומן. הסיבה למיתוס היא שהרבה אנשיים מפסיקים את

הפעילות הגופנית ומתחילים להשמין את ההשמנה היא כתוצאה מחוסר שריפת קלוריות ומתזונה לא נכונה

שגורמת לעלייה ברקמת השומן במקביל לירידה במסת השריר.



5. מאות חזרות בחדר הכושר על תרגיל מסוים יעזרו בחיטוב האזור-

לא נכון. כפי שכבר הבנו לא ניתן לשרוף

שומן באזור ספציפי. תרגול אזור מסוים יביא לחיזוק האזור אך את חיטובו נראה רק לאחר תוכנית תזונה נכונה

ותוכנית שריפת קלוריות שמותאמת לאדם. בנוסף מאות או עשרות חזרות בתרגיל מסוים עוזרות לנו לחזק את

סבולת השריר( מרכיב שמאפשר לשריר לעבוד לאורך זמן מבלי להתעייף תחת עומס נמוך) אך המטרה שלנו

היא להגדיל מסת שריר( יותר שריר יותר שריפת קלוריות) ולכן נסתפק ב 8-12 חזרות עם משקל כבד יותר.



6.ניתן להגיע להישגים ולהצלחה ללא מאמן כושר אישי-

כן שמעתי זאת רבות: "המידע נגיש וחינמי היום" , "מה צריך רק לרוץ/וללכת ואז אצליח לרדת במשקל לא?"

"יש לי ניסיון בחדר הכושר , אני לא צריך מאמן כושר אישי" , "יש לי מוטיבציה אני לא צריך מישהו

שישב לי על הראש", "אני צריך רק לרדת 3 קילוגרם/לאזן לחץ דם/לאזן סוכרת בשביל זה אני לא צריך

אימון כושר אישי".


אלו הם רק רק חלק מהדברים שאני שומע שוב ושוב.

ולמה זה מיתוס מבחינתי?

כי המידע שנגיש היום לא מסודר,מבולגאן ואף לפעמים מוטעה ולכן סביר להניח שיהיה לך קשה להגיע להישגים במקרה

הטוב ובמקרה ברע פשוט הפציעה תגיע אלייך במהירות.

כי צריך לדעת איך לרוץ?, באיזה קצב? באיזה דופק ? על מנת להגיע למטרה שלך.


כי אם עד עכשיו ביצעת פעילות גופנית לבד ולא הגעת לתוצאות כנראה שעשית משהו לא בסדר!


אז הטייפ שלי הוא שכמו שתמיד הרכב שלך מושקע כך גם הגיע הזמן להשקיע בגופך!









לחצי כאן עכשיו וקבלי את שירות אימוני הכושר האישיים שלי שייסיעו לך להגיע למטרה שלך

מבלי לתת למיתוסים השונים לפגוע בך !



 







טיפ החודש שלי




חודש שעבר נתתי לך טייפ כיצד לטפל בכיווץ שרירים ובכאבי שרירים באמצעות מי טוניק.


והחודש כלי נוסף לטיפול בכאבים שאולי צצו בשל עודף הפעילות הגופנית שלך, או חולשת השרירים שלך

או כל דבר אחר !


לכאבי שרירים ודלקות מפרקים נוכל לקחת את הכורכום באופן ישיר או בהכנסתו לתבשיל אך נוכל גם למרוח אותו חיצונית על האזור הכואב. 1-2 כפיות כורכום בתוך חצי כוס שמן זית יעשו את העבודה במריחה חיצונית.


 




אהבת את הגליון הזה או את הגליונות הקודמים .

אז מגיע לי פרגון לא?

אז כאות תודה אני מצפה ממך ללחוץ עכשיו כאן למטה !
                  

 

          צור קשר: אלעז יוסף "בריאות מהטבע": נייד: 054-4839681, מייל: briutteva1@gmail.com
 התכנים המופיעים באתר הם בגדר המלצה ואין לראות בהם תחליף ליעוץ מקצועי.
 
כל הזכויות שמורות לבריאות מהטבע

           
לייבסיטי - בניית אתרים