בריאות מהטבע - מאפים של דיאטה
        
                                                                                                                                                                     
 
דף הבית >> מאמרים וטיפים >> מתכונים בריאים >> מאפים של דיאטה
 
1.לחם מלא בסיסי
המצרכים:
3 וחצי כוסות קמח מלא מנופה (יוצא טוב עם קמח מלא קרנצ'י של סוגת)
1.5 כפיות מלח
1 כף סוכר חום
2 כפיות שמרים יבשים
2 כפות שמן זית
כוס ורבע מים פושרים
 
אופן ההכנה:
  1. מערבבים את הקמח המנופה עם המלח מוסיפים את הסוכר והשמרים ומערבבים.
  2. מוסיפים את השמן והמים בהדרגה ומערבבים לבצק
  3. לשים את הבצק כמה דקות עד שהוא רך גמיש וחלק.
  4. שמים את הבצק בקערה גדולה,מכסים במגבת מטבח נקייה ומשהים עד שהבצק יכפיל את נפחו. זה קורה בערך אחרי שעה עד שעה וחצי.
  5. כשהבצק הכפיל את נפחו לשים אותו שוב כמה דקות ומוציאים ממנו את האוויר.
  6. עושים גליל מהבצק ומניחים אותו בתבנית כיכר מאורכת.מהדקים לתחתית,מכסים במגבת מטבח ומשהים לעוד 45 דקות עד שיכפיל את נפחו שוב.
  7. אופים בחום גבוה 200 מעלות למשך 35-40 דקות עד שהלחם משחים מלמעלה
 

          צור קשר: אלעז יוסף "בריאות מהטבע": נייד: 054-4839681, מייל: briutteva1@gmail.com
 התכנים המופיעים באתר הם בגדר המלצה ואין לראות בהם תחליף ליעוץ מקצועי.
 
כל הזכויות שמורות לבריאות מהטבע

           
לייבסיטי - בניית אתרים