בריאות מהטבע - איך לשרוד את ארוחת החג
        
                                                                                                                                                                     
 
דף הבית >> עמודים שיש להעביר 301-שחר >> איך לשרוד את ארוחת החג
 
אפשר לשרוד את ארוחות החגים?
 
 
הם מתקרבים אלינו בכל שנה מחדש. אנו מצפים לבואם אך גם קצת לחוצים. הקניות ,הבילוי בחיק המשפחה, החופש וגם הארוחות יכולים להלחיץ אותנו. אלו  למעשה החגים .

 
לכבוד החגים שמתקרבים אלינו מידי שנה

 קיבצתי  צרור עצות להתמודדות נכונה עם ארוחות החג הכבדות על מנת להפיג את החשש מארוחות החג:
 
  • רצוי לאכול ארוחות קטנות כל שעתיים לאורך כל ערב החג על מנת לא להגיע לארוחה רעבים.
 
  • שעתיים לפני הארוחה מומלץ לצרוך אננס. באננס יש חומר בשם ברומלין שעוזר לעיכול חלבונים שיגיעו בארוחת החג לקיבתנו.
  • בארוחות החג מומלץ לשתות מים בלבד ולחסוך קלוריות רבות.
 
  • בארוחה מומלץ להתמקד בחלבונים ובירקות. חלבונים כמו:דגים,עוף,פרגיות במידה והארוחה היא בשרית וכמובן בארוחה חלבית נבחר במוצרי החלב דל השומן( מומלץ לא חלב פרה). נסו להימנע מבצקים, פחמימות ומאפים.
  
  • מומלץ לשלב בארוחה עשבי תיבול שגורמים לעיכול תקין:בזיליקום,מנטה,ג'ינג'ר וקינמון.
 
  • לאחר הארוחה מומלץ לשתות חליטת עלים למניעת תחושת כבדות. חליטת עלי מנטה,לואיזה ומליסה מומלצת.
 
  • יום לאחר הארוחה יש לבצע פעילות אירובית כשעה.
 
חג שמח





כאן למטה יש לי מתנה  חינמית מיוחדת בשבילך



לחיצה כאן שלך והמתנה


 
 

          צור קשר: אלעז יוסף "בריאות מהטבע": נייד: 054-4839681, מייל: briutteva1@gmail.com
 התכנים המופיעים באתר הם בגדר המלצה ואין לראות בהם תחליף ליעוץ מקצועי.
 
כל הזכויות שמורות לבריאות מהטבע

           
לייבסיטי - בניית אתרים