בריאות מהטבע - 10 טכניקות להרזיה מהירה-וירלי

10 טכניקות להרזיה מהירה מאוד

גלי את הדרך הבטוחה לדיאטה מהירה

 

1.הרימי משקולות כבדות

זה נשמע פשוט ואפילו מפחיד להרים משקל כבד אבל זה בהחלט יכול לסייע לשריפת שומן מואצת.קודם כל ככל שיש לך יותר מסת שריר כך קצב חילוף החומרים שלך במנוחה עולה והמשמעות יותר שומן נשרף, מעבר לזה שאימון התנגדות מחטב את הגוף.

אל תדאגי אימון כוח עם משקלים כבדים וחזרות מועטות( 8-12 חזרות) לא יגרום לך לגדול כמו השרירנים מהסיבה הפשוטה שגוף שלך אין את אותו מערך ההורמונים שיש לגברים שמאפשר להם לגדול ולהתחזק.

אימון משקולות מסייע להרזיה מהירה אצל נשים

 

2.תקשיבי לרעב

תמיד חינכו אותך לאכול 5-6 ארוחות ביום בכדי לשמור על  רמות סוכר מאוזנות בדם, בכדי להגביר את תחושת השובע ובכדי להגדיל את קצב חילוף החומרים- שטויות !

מחקרים עדכניים הוכיחו שאין קשר בין תדירות הארוחות לבין קצב ההרזיה.אפשר לאכול 3 ארוחות ביום ולרדת במשקל ואפשר לאכול 6-7 ארוחות ביום ולרדת במשקל.

 הפקטור המרכזי שמשפיע הוא כמה סה"כ אכלת ביום והאם זה יותר ממה שדרוש לגוף שלך או פחות.

חשוב להבין שכדי לא לעבור את כמות האוכל שלה אנחנו זקוקים ביום כדאי לאכול רק שרעבים וזה קורה אז לא משנה אם תאכלי ארוחה ביום , שלוש ארוחות ביום או 6 ארוחות ביום.

 

3.תשלבי סיבים תזונתיים וחלבון בכל ארוחה שלך

תראי  אלפי בדיקות מעבדה ( אם לא יותר) גילו שכאשר אנחנו משלבים בארוחה מזון חלבוני וסיבים תזונתיים רמות האינוסלין שמופרשות לאחר הארוחה הן פחותות/

הסיבה לכך היא גם החלבון וגם הסיבים  גורמים לשחרור איטי יותר של הסוכר ולרמות סוכר יציבות יותר.

רמות סוכר מאוזנות= בריאות= תחושת שובע= הרזיה.

מעבר לזה חלבון תורם לבניה של מסת שריר וסיבים מסייעים לניקוי מערכת העיכול ולעוד המון יתרונות אחרים וחשובים.

 

4.תשתי יותר מים

לא הרבה אנשים יודעים אבל מים עוזרים להגביר את קצב שריפת השומן, משפרים את תהליכי פינוי הרעלים מהגוף, משפרים את תפקודי הגוף ותורמים לתחושת שובע.

הרבה מבינים שחשוב לשתות מים למרות שלא תמיד הם יודעים מה הסיבות אך אני מקווה שאחרי שקראת את מה שרשמתי תביני למה חשוב לשתות וגם תיישמי זאת !

 

 5.נקי את הגוף מרעלים-

רופאים רבים ואנשי רפואה טבעית מבינים ויודעים שהבסיס להרבה מהמחלות נובע מגוף שהוא חומצי( ההפך מבסיסי).

גוף חומצי הוא תוצאה של עודף שרעלים שמייצרים חומציות בגוף. רעלים שמגיעים ממזון לא איכותי או מעובד, חומרים מזהמים, תרופות, קוסמטיקה והרשימה עוד ארוכה.

הדרך היחידה לנקות את הגוף מאותם הרעלים הוא לסייע לגוף להפוך לבסיסי יותר ואת זה עושים על ידי

תוכנית מסודרת לניקוי רעלים שכוללת מזון שמייצר בסיסיות, שילוב( אפשרי) של תוספים וצמחים לניקוי הגוף ופעילות גופנית לניקוי הגוף.

תוצר הלוואי של תוכנית לניקוי רעלם זה ירידה במשקל מהסיבה הפשוטה שרעלים גורמים למחלות אבל לא רק – הם גם גורמים לאגירה של רקמות שומן וכאשר מפנים את הרעלים השומן פשוט מתמוסס יחד איתם.(כאן את לוחצת כדי לראות תוכנית ניקוי רעלים לדוגמא).

 

6.תעשי את אימון ההליכה שלך מייד בבוקר

לא רק שאימון אירובי על הבוקר נותן אנרגיה נפלאה לאורך כל היום אלא שהוא גם מסייע להגביר את קצב חילוף החומרים בהמשך שאר היום והבונוס הוא מסייע לשרוף יותר שומן מאימון זהה שנערך בלילה.

את שואלת למה?

מהסיבה הפשוטה שבבוקר לאחר שנת הלילה רמות הסוכר שלנו בגוף נמוכות כי לא אכלנו כל הלילה ואם נלך לאימון על קיבה ריקה( אפשר מים/תה /קפה שחור) אז לגוף לא יהיה סוכר זמין בדם בכדי ליצור אנרגיה ואז בלית ברירה הוא יפנה לשומן וישרוף אותו כדי להפיק אנרגיה- בינגו בדיוק מה שאת צריכה !

שימי לב שאם את חולת סוכרת הטריק הזה יכול להיות מסוכן לך משום שאימון ללא אכילה לפני יכול לגרום לנפילת רמות הסוכר שלך ולכן אם את חולת סוכרת התייעצי עם הרופא המטפל שלך ובכל מקרה עשי בדיקות סוכר לפני האימון באמצע ואחריו וזכרי ללכת עם משהו מתוק בכיס.

 

7.הימנעי מהפחמימות המלוכלכות

 

לחמניה ולחם מקמח לבן- לא פחמימות בריאות

לחמניה ולחם מקמח לבן- לא פחמימות בריאות

אני קורא לפחמימות המזיקות פחמימות מלוכלכות. אלו כל אותם מזונות מעובדים שמכילים קמח לבן, גלוטן, מרגרינה ושאר רכיבים בלתי נחוצים.

איפה את מוצאת את הפחמימות האלה?

בורקסים, פיצות, פסטות, תפוח אדמה, אורז לבן, חטיפים, ממתקים,שתייה מוגזת והרשימה עוד ארוכה.

 

8.תישני טוב ותורידי סטרס-

שינה טובה חשובה לבריאות הכללית ומונעת מחלות לב וכלי דם, חרדות, דיכאון, בעיות ריכוז ובעיות עצביות.

אחד הדברים החשובים בשינה זה שזה כמו מטען שמטעים אותנו ומסייע לאזן את ההורמונים בגוף שלנו.

אחד ההורמונים שיוצא מאיזון אצל רובנו  הוא הקורטיזול שמופרש בתקופות של סטרס ולצערנו כולנו כל הזמן בסטרס.

עודף קורטיזול גורם להרבה נזקים ואחד מהם זה אגירת שומן וכאשר אנחנו ישנים אנחנו מורידים את רמות הקורטיזול וכך משדרים לגוף מסר לאגור פחות שומן !

 

9.אכלי פחמימות רק בצהריים או לאחר אימון גופני-

תראי פחמימות כאשר אוכלים אותם בכמות עודפת נאגרים בגוף כשומנים. זה לא אומר שלא צריך לאכול  פחמימות אלא שצריך לדעת לאכול את הסוג הנכון, בכמות הנכונה ובזמן הנכון.

הזמן המומלץ לאכילה שלהם זה או לאחר אימון גופני או בשעות הצהריים.

למה?

כי בשעות הצהריים בד"כ יש נפילת אנרגיה( סוכר? ) ואכילה שלהם תסייע להרים את מצב הרוח.מעבר לזה הגיוני שלאחר ארוחת הצהריים עדין יצא לנו לשרוף את אותם סוכרים שאכלנו אם זה בשל עבודה/אימון/או כל פעילות אחרת וזאת בניגוד לערב ששם מה שנאכל כנראה ישאר אצלנו ולא ישרף כי אנחנו הולכים לישון.

פחמימות לאחר אימון זו אופציה נוספת והגיונית מהסיבה הפשוטה שלאחר אימון הגוף שלנו נמצא במצב קליט יותר לסוכרים ופחמימות בכדי להשתקם מהאימון שעשינו.

במצב כזה המזון שנאכל  ינותב לרקמת השריר ולא השומן.

אימון בערב מה עושים?

אוכלים למרות שבערב לא מומלץ לאכול פחמימה- במצב זה אין ברירה ויש לאכול כי הגוף לא יאגור את הפחמימה כשומן הוא זקוק לה.

 

 10.תשתחררי-

בוא נהיה הגיוניים כולנו בני אדם ולא רובוטים ולכן מידי פעם לשחרר ולאכול מהמזון האסור יכול לעשות רק טוב לגוף ולנשמה.

ידעת ששילוב של יום בשבוע במהלך הדיאטה שבו אוכלים מזון משמין ולא בריא אפילו יכול לסייע לשרוף שומן ולהגביר את קצב חילוף החומרים?

חץ

בקורס של דיאטת הטורבו אני מסביר איך משלבים יום כזה בבטחה ואף מנצלים אותו כדי לשרוף יותר שומן !

אם את רוצה את כל המידע הזה ועוד שיטות יותר מפורטות איך לשרוף שומן מהר ואיך לרדת במשקל מהר את לוחצת כאן וכבר מתחילה לרדת במשקל מהר

עריכה