בריאות מהטבע - שייק טבעי או מיץ מה עדיף?
מה עדיף  לבריאות שלי ולגזרה שלי שייק טבעי או מיץ?



בעקבות סדרת המסרים האחרונה ששלחתי אלייך

הרבה אנשים החמיאו והודו על המידע החשוב ששלחתי( ובהזדמנות זו תודה על המחמאות ועל הפידבקים)

ובמקביל שאלו אותי את שאלות המליון דולר.







שאלות מליון הדולר ששאלו אותי:



1.מה עדיף מיצי פרי או ירק  או  שייק פרי וירק ?




2. באלו ירקות ופירות כדאי להשתמש?









 אלו למעשה היו השאלות המרכזיות ששאלו אותי שוב ושוב בימים האחרונים ואני מתכוון לתת להם מענה

במאמר/ פוסט  נוכחי








רגע לפני שהחלטת לקרוא את הפוסט הזה


למאמר הזה אין כניסה לאנשים שאין להם סבלנות להבין מה עומד מאחורי שיטת התזונה שמעודדת שימוש בצומות רפואים.


זה ממש לא מתאים למי שרוצה לדעת את השורה התחתונה ואת המסקנות.


המאמר הזה מתאים לאנשים עם ראש גדול  שרוצים להרחיב אופקים ולהבין גם מה ההגיון המדעי שעומד מאחורי  כל המלצה והמלצה שלי.







אז אחרי שעשינו הבהרה קטנה מי שעדין החליט להישאר עימי מוזמן לצאת איתי לדרך








שאלה 1 :


מה עדיף פרי וירק על בסיס מיצים או  על בסיס שייק? 





חשוב שקודם כל נבדיל בין היתרונות והחסרונות של כל שיטה וכך נוכל לדעת מהו  העדיף מבחינה אישית.




 מיצים סחוטים-

המיצים נספגים במהירות במערכת העיכול וכך לא מכבידים עליה ומאפשרים לגוף להתפנות לתהליף ניקוי הרעלים וההרזיה.


מעבר לזה כמות הוויטמינים והמינרלים שאנחנו יכולים לצרוך הדרך זו עולה על כל שיטה אחרת וזאת משום במיצים אין סיבים מה שמאפשר לנו

לדוגמא לצרוך 5-6 גזרים שמלאים בבטה קרוטן( מסייע למערכת החיסון, ראייה ועור) בשום שיטה אחרת לא נוכל לאכול 5-6 גזרים ביחד ועוד להוסיף להפ עוד ירק או פרי.


החיסרון בשיטה שחולי סוכרת ושומנים בדם צריכים להיזהר משילוב של פירות במיץ מה שיכול לגרום לעליה ברמות הסוכר בדם ומנגד התבססות

על ירקות בלבד יכולה לגרום לנפילות סוכר( היפוגליקמיה) שמהוות גם הן סכנה בריאותית.





 שייק פרי וירק-


השייק מעניק לנו תחושת שובע משום שהוא מכיל את סיבי הפרי והירק מה שמצוין לנו לדיאטה.

הסיבים האלו גם עושים עבודה של ספיחה וניקוי רעלים שזה משהו שתמיד טוב


והחיסרון שלהם שהם דורשים מעט יותר עבודה ממערכת העיכול ביחס למיצים ולא נוכל לשתות שייק שמכייל 6-7 גזרים כלומר

לא  מוכל לדחוס שפע של רכיבים תזונתיים בשייק.




 











שאלה 2


2. באיזה פירות וירקות כדאי להשתמש?


שוב גם כאן התשובה היא אישית ותלויה  במצב הבריאותי של האדם ובמטרותיו.


ברור מאליו שיש פירות שמתאימים יותר לחולי סוכרת ביחס לפירות אחרים ושיש ירקות מסוימים שיכולים

לסייע לאיזון לחץ הדם של האדם בצורה הרבה יותר טובה ביחס לירקות אחרים.



למעשה ישנם מרשמים שונים של שילובים שמתאימים לאנשים שונים.




הנה דוגמא למרשם מתוך מגוון המרשמים שנמצאים בארגז הכלים האישי שלי:



 מרשם לאנשים שסובלים מעודף משקל על רקע רגשי:


המרשם מכיל מזונות בעלי תכולה גבוהה של וויטמין B הידוע כרכיב משקם מערכת עצבית

כלומר כרכיב שחיוני לטיפול במחלות נירולוגיות ועצביות ולשיקום מערכת העצבים באופן כללי( לכן מצוין כאנטי סטרס):


רבע כוס חלב שקדים או סוויה+

חצי כוס של אננס סחוט( מצוין למערכת העיכול שלך)+

1 בננה קלופה(וויטמין B + מינרלים אחרים שמסייעים לטפל בסטרס+ מתן אנרגיה)+

2 כפיות גדולות של זרעי פשתן( אם יש נטייה לעצירות לא לטחון אותם כדי שיזרזו את העיכול)+

1 כפית גדולה של נבט חיטה( מכיל מינרל בשם כרום שממתן תשוקה למתוק ומכיל בנוסף וויטמין B )+

1 כפית שמן קוקוס שמסייע להגברת קצב חילוף החומרים שלך.



הכל לבלנדר והופ ... לשתות בבוקר על קיבה ריקה ולהתחיל לרדת במשקל, למתן תשוקה למתוק,

להרגיש יותר אנרגטית ונמרצת והרבה יותר רגועה ! מקסים לא?






לחצי כאן עכשיו כדי לקרוא על עוד דרכים להרזייה באמצעות שייקים ומיצים טבעיים