בריאות מהטבע - קוצינג 4
        
                                                                                                                                                                     
 

חזרנו ליחידות התרגול של הרגלי תזונה נכונה ובריאה.



מקווה שכבר הפכת בזמן הזה שזנחנו את התזונה ונתנו דגש לפעילות גופנית לספורטאית צמרת.


ואם לא אז לפחות שהתחלת קצת לזוז ולהרים משקולות קטנות( ולעשות את זה זה גם המון אז בראבו).





היום התרגול שלך יהיה תרגול שאני קורא לו תיבת הקסם !




באמצעות התרגול הזה לעולם אבל לעולם לא תתפתי לאכול בחוץ מזונות מזיקים ולא בריאים.


סיקרנתי אותך?

נצא לדרך.




 תיבת הקסם שלך



 המטלה  שלך: 


להכין לעבודה קופסת פלסטיק פשוטה שבה אנחנו מכניסים ממיטב הירקות שיש לנו בבית לאחר שקצצנו אותם(ולא חייב לסלט

אלא אפשר גם לחתיכות גדולות ואכילות).




מומלץ להכניס לתיבת הקסם הזו ירקות שהם פחות נוזליים(שלא ירטב לנו התיק) כמו:


סלק,שומר,עלים ירוקים,סלרי,גזר,צנון וכרוב.






מומלץ לסחוט לימון על הירקות על מנת לשמר את הטריות של הירקות ועל מנת לשפר את הטעם.




והופ הכל נכנס לתיק והולך איתך לכל מקום וממש לא צריך מקרר בכדי לשמור על הטריות !





החיסרון של ירקות שהם לא משביעים לאורך זמו ולכן יש לאכול מהם הרבה על מנת לשבוע.




אז אין בעיה לאכול מהם הרבה כי הם בריאים אבל כדי להעצים את תחושת השובע מומלץ

לפזר על קופסת הפלא הזו חופן קטן של אגוזי מלך ושקדים שמכילים שומנים בריאים שתורמים

לבריאותיינו ועוזרים לקבל תחושת שובע חזקה יותר.






 למה דווקא קופסת הפלא  ואיך זה יכול לסייע לי לרדת במשקל?

.
כי שאנחנו בחוץ אנחנו חשופים לבתי קפה, מסעדות, חדרי אוכל של העבודה והרשימה עוד ארוכה ואז לשמור על תזונה בריאה

זה ממש קשה אבל.......


אם נדאג לעצמנו מראש לתזונה בריאה, זמינה , קלה להכנה , ושאינה מצריכה מקרר בקרבה שלנו אז הסיכוי שנהיה

רעבים ונאכל מכל היד לבא הוא ממש קטן.


הדרך מהשינוי הזה ועד לבריאות היא ממש קטנה לכן קופסת הפלא תסייע לכם להרגיש לגמרי אחרת ולרדת במשקל !


 


 אז איך עושים את יחידת האימון הזו בקלות?


אם אין זמן להכין בבוקר את הירקות הקצוצים, ניתן לקנות מכשירים מאוד פשוטים שעושים את עבודת הקיצוץ בשבילכם.

ואם אין כו להתעסק עם הכנה של סלט קצוץ אז אפשר ירקות חתוכים בצורה של פרוסות וגם אם אין לזה זמן אז תמיד

אפשר להכין את הירקות לילה לפני  ולשמור במקרר.


אם רוצים משהו אז שום דבר לא מהווה תירוץ !

 הערה לסיום יחידת האימון:

לפני שנתיים היתה לי תקופה עמוסה שאפילו לחתוך ירקות לילה לפני לא היה לי זמן וכוח

ואז מה שעשיתי היה פשוט מאוד כל הירקות ישר לבלנדר ואז לקחתי בקבוק והכנסתי את הנוזל

שיצא לבקבוק שהלך איתי לאורך כל היום.


לא הכי טעים בעולם אבל לפחות ככה לא וויתרתי על מנת הסיבים, הוויטמינים והמינרלים היומית שלי.





מתכון שבועי "פסטת בריאות מהטבע"

 

מצרכים:

חבילת פסטה מקמח מלא (500 גרם)
500 גרם ברוקולי
2 זוקיני (קישוא)
½ כוס עלי בזיליקום קצוצים
½ כוס שמן זית
פלפל שחור
מעט מלח

אופן ההכנה:
מבשלים את הפסטה, מאדים את הברוקולי והזוקיני ומערבבים.
מניחים את הברוקולי בסיר קטן, יוצקים מעל את השמן, מלח ופלפל ומביאים לרתיחה. מוסיפים לפסטה עם הירקות ומערבבים.

את האמת כדי לשדרג את המתכון הייתי ממיר את הפסטה בבטטה !


נשתמע אלעז יוסף 

 

          צור קשר: אלעז יוסף "בריאות מהטבע": נייד: 054-4839681, מייל: briutteva1@gmail.com
 התכנים המופיעים באתר הם בגדר המלצה ואין לראות בהם תחליף ליעוץ מקצועי.
 
כל הזכויות שמורות לבריאות מהטבע

           
לייבסיטי - בניית אתרים