בריאות מהטבע - קואצ'ינג 3
        
                                                                                                                                                                     
 
מקווה שהצלחת עד עכשיו עם האימונים שכבר לימדתי אותך.


לתרגולים שקשורים לתזונה נכונה והרגלי תזונה נחזור בפעם הבאה.






תרגול וחזרה שוב ושוב על המשימות שכבר נתתי  לך זה סוד ההצלחה !










 המטלה השבועית שלך: 



לשלב לפחות שני אימונים שבועים שעובדים על מרכיב הכוח הגופני.




מינימום השקעה  יסייע לך להשיג מקסימום תוצאות

(בשילוב כמובן של פעילות אירובית ושל תזונה נכונה).




מהי כמות המינימום לתוצאות רצויות ?




2 אימוני כוח  בשבוע של 15 דקות.



אידיאלי לבצע 3-4 אימוני כוח בני 45 דקות מקסימום.









 למה דווקא אימוני כוח  ואיך זה יכול לסייע לי לרדת במשקל?


אימוני כוח תורמים להעלאת מסת השריר.(בנות לא לדאוג לא תנתפחו מקצת חיזוק שרירים).




מסת שריר היא הרבה יותר יעילה ממסת שומן.


למה?



כי אדם ששוקל 60 קילו של שריר שורף הרבה יותר קלוריות מאדם ששוקל 60 קילו של שומן.


כן, שריר שורף יותר קלוריות מאשר רקמת שומן כך שאם אני שרירי יותר ממך ושנינו עושים את אותה הפעולה

לצורך הדוגמא צחצוח שינים אז אני אשרוף יותר קלוריות ממך בפעולה זו.



וזה לא מפסיק כאן אפילו בשינה או במנוחה אדם שרירי שורף יותר קלוריות מאדם חסר שרירים.


ושאני מתכוון לאדם שרירי אין הכוונה למפתח גוף אלא לאדם שמחזק את שריריו בצורה בסיסית ביותר.



הבונוס בתרגילי חיזוק זה שריפת קלוריות  מוגברת אבל גם הרזיה, גוף חטוב ויפה ומניעה של פציעות ונפילות !


 אז איך עושים את יחידת האימון הזו בקלות?



לא מסובך בכלל.

קונים גומית התנגדות או זוג משקולות בסיסי או כדור כוח ומתחילים להקדיש לפחות פעמים בשבוע 10 דקות למספר תרגילי חיזוק בסיסים

לשרירי הרגלים, בטן, גב, חזה, כתפיים וזרועות.


תוכנית אימון, הסברים איך לבצע את התרגילים ומה לעשות ניתן למצוא בשפע באינטרט , תוכניות כושר בטלוויזיה, אפליקציות ועוד....



אז מספיק עם התירוצים להתחיל לשלב אימוני כוח !


תוצאות הרבה יותר משמעותיות  ניתן להשיג רק באמצעות שילוב של עבודת כוח יחד עם אימונים אירובים ותזונה נכונה אז מקווה ששיכנעתי

אותך כבר ללכת ולרכוש זוג משקולות שילווה אותך בתקופה הקרובה(והלוואי שבכלל).





  טייפ למתקשים 

אם קשה לך להתחיל להתאמן לבד או לרכוש ציוד כושר ולעשות עבודת כוח לבד אז זה בסדר וזה טבע אבל זה לא תירוץ

לא לעשות.



היום יש הרבה פתרונות כמו חדרי כושר, מאמני כושר אישים, חוגי כושר קבוצתיים ועוד רק למצוא 


מסגרת מתאימה ולהתחיל לפעול.






ערה מאוד חשובה:


ב SMS הבא שאשלח לך נשוב לדבר על תזונה נכונה ותרגילים לרכישת אורח חיים בריא יותר

ולכן מSMS הבא נשוב למבנה הבסיסי שכולל תרגול תזונתי+ מתכון בריא.
 

          צור קשר: אלעז יוסף "בריאות מהטבע": נייד: 054-4839681, מייל: briutteva1@gmail.com
 התכנים המופיעים באתר הם בגדר המלצה ואין לראות בהם תחליף ליעוץ מקצועי.
 
כל הזכויות שמורות לבריאות מהטבע

           
לייבסיטי - בניית אתרים