בריאות מהטבע אלעז יוסף - קואצינג 5
        
                                                                                                                                                                     
 

שלום לך,


היום יחידת התרגול תלמד אותך " איך להכין אוכל בריא בקלות"



להתחיל להכין אוכל בריא



 המטלה הדו שבועית שלך: 

משום מה בעיני אנשים רבים לאכול בריא נתפס כמשהו משעמם, חסר טעם , יקר ומצריך זמן רב.

האמת זה פשוט שגוי :

אוכל בריא לא  חייב להיות משעמם וחסר טעם, הוא ממש לא עולה הרבה כסף וזה מאוד פשוט להכין אותו !


יצרתי סקרנות אצלך איך בדיוק ניתן להכין אוכל בריא טעים זול ובאופן פשוט?


אז היום אני אתן לך מענה לשאלות אלו.



בכדי להכין אוכל בריא וטעים והכי חשוב בדרך ממש מהירה מה שצריך הוא פשוט לקנות

מעבד מזון או בלנדר.


אפשר לקנות את הסוג הכי פשוט שיש הוא תמיד עושה עבודה מצוינת.


ברגע שיש לנו בלנדר אנחנו יכולים להכין כל מזון  שנרצה בפחות מ-5 דקות השקעה ואולי עוד 2-3 דקות ניקוי של המכשיר

( דווקא מכשירים פשוטים עפ פחות חלקים מתנקים מהר יותר !- הנה עוד סיבה למה לקנות מכשיר זול ולמה אוכל בריא לא יקר).




אני אגיד לך את האמת אני ממש לא חסיד של להכין מזונות , אני לא כל כך אוהב את התעסקות הזו ואני גם לא

כל כך טוב בזה אבל מהרגע שהחלטתי שאני רוכש בלנדר פשוט הכל השתנה:


העצלנות שלי בנוגע להכנת מזונות הפכה לסקרנות וכל זאת אודות למכשיר שעזר לי לחסוך בזמן ולחבב את

ענין הכנת המזונות.


למעשה המטלה שאני רוצה שתבוצע במהלך השבועים הקרובים :

זה לרכוש בלנדר במידה ואין ולהתחיל להתנסות בהכנת מזונות בבלנדר- כל מה שעולה לך בראש.




 למה דווקא בלנדר    יכול לסייע לי לרדת במשקל?




שאין לנו גישה למזון בריא אנחנו פותחים את הארון ואוכלים מה שיש.

כאשר יהיה לנו תמיד אוכל בריא בבית הסיכוי שנתפתה למזון "אסור" הוא קלוש
 

ומכאן מתחיל תהליך של ירידה במשקל ושיפור אורח החיים.


חשוב לזכור שהמכשול העיקרי באוכל בריא הוא חוסר הנגישות אליו

והזמן הרב שצריך להקדיש כדי להכין אותו- בלנדר פותר את הבעיה.

.

 אז איך עושים את יחידת האימון הזו בקלות?


מניחים את הבלנדר של השיש במטבח ולא בארון.( מה שבארון סביר להניח שישאר בארון).

ומתחילים להשתמש בו באופן קבוע עד שהשימוש נעשה להרגל.


 הערה לסיום יחידת האימון:


בבלנדר ניתן להכין עוגיות בריאות, ממרחים בריאים, קציצות בריאות,שייקים, סלטים ועוד....


השתמשו ברכיבים הבריאים הבאים לשילובים השונים:

אגוזי מלך ושקדים לא קלויים, שיבולת שועל, קינמון, דבש, ירקות , פירות, יוגורט טבעי, קטניות, דגנים מלאים,

אבוקדו וטחינה גולמית.


ממזונות אלו שלא עולים הרבה כסף ניתן להכין בקומביצניות שונות ממרחים, קינוחים, מאפים ותבשילים.

 

 
עוגיות שקדים- מתכון

 

טחינה גולמית - 6-7 כפיות

  • סוכר חום - 0.75 X כוס (195 גרם) - סה"כ (146 גרם)
  • קינמון טחון - חצי כפית שטוחה (3 גרם) - סה"כ (2 גרם)
  • ציפורן טחון  - קורט (0.5 גרם)
  • חלב טרי 3 שומן- 2 X כף (10 מ"ל) - סה"כ (20 מ"ל)
  • קליפת תפוז- רבע יחידה (36 גרם) - סה"כ (9 גרם) , כפית קליפת תפוז מגורדת.
  • קמח מלא תופח - 2 X כוס (155 גרם) - סה"כ (310 גרם)
  • שקדים לא קלוי- 50 גרם , מרוסקים.
  • שקדים מולבנים חצויים ( לא חובה לא בריא) - חצי אריזת ניילון (100 גרם) - סה"כ (50 גרם) , לקישוט - לא חובה.
 
 

 

1. לערבב טחינה + סוכר, להוסיף את שאר החומרים (חוץ מהשקדים המולבנים החצויים) ולערבב עד לאיחוד.
2. להכניס למקרר לחצי שעה.
3. לקרוץ עיגולים בקוטר 2 ס"מ - יוצאים 35-40 עוגיות.
4. לשטח מעט עם היד (במידה ורוצים, זה השלב בו יש להוסיף את השקדים המולבנים החצויים בכל עוגייה), להכניס לתנור שחומם מראש ל- 170 מעלות למשך 20 דקות, עד להזהבה בהירה.
5. הבית יתמלא ריחות נעימים - בתיאבון (:

מידע נוסף: זמן ההכנה כולל את זמן השהייה במקרר 

נשתמע שבוע הבא אלעז
 

          צור קשר: אלעז יוסף "בריאות מהטבע": נייד: 054-4839681, מייל: briutteva1@gmail.com
 התכנים המופיעים באתר הם בגדר המלצה ואין לראות בהם תחליף ליעוץ מקצועי.
 
כל הזכויות שמורות לבריאות מהטבע

           
לייבסיטי - בניית אתרים