בריאות מהטבע - מגזין בריאות מהטבע 1-1-13
        
                                                                                                                                                                     
 


מגזין בריאות מהטבע 1.1.13- המתכון המיוחד לירידה מוצלחת במשקל




אני שמח ששוב הצטרפת אלי למגזין בריאות מהטבע החודשי שלי.


והפעם:


אנחנו בתחילה של שנה אזרחית חדשה.


למה אני מזכיר אז את זה?


כי  התחלה חדשה היא למעשה זמן טוב בשבילך לעשות שינוי.




ואיזה שינוי אפשר להפיק מקריאת הגיליון הנוכחי?


*  שינוי תזונתי שיאפשר לך לרדת במשקל אך יותר חשוב מכך לשמור על התוצאות - "המתכון המיוחד להרזיה מהירה".


*הסוד המושלם לתוכנית כושר גופני שתשיג לך גוף חלומי


*טיפ החודש: איך להימנע  מהשמנה בחורף פשוט כי סתם קר לך !



בוא נצא לדרך...






המתכון להרזיה מוצלחת  !
 
 

אם הייתי שואל אותך הם הצלחת לרדת במשקל ולשמור על ההישגים שלך , מה התשובה שלך הייתה?
 
ירדתי? ירדתי אבל שוב עליתי כי לא התמדתי? לא ירדתי כלל במשקל?.
 
 
 
מבלי להכיר אותך אני יכול  להגיד לך בביטחון שכל מי שקורא כרגע את הטקסט כולל אותך סביר להניח
 
שימצא בקבוצה של אלו שענו: "ירדתי במשקל אבל שוב עליתי משום שלא התמדתי".
 
 
במאמר הבא אנסה לסייע לך לעזור להצליח בדיאטה הבאה שלך.
 
 
 
כפי שכבר הבנת המרכיב החסר להצלחה בדיאטה שלך הוא התמדה.
 
ללא התמדה לטווח רחוק פשוט לעולם לא נראה תוצאות והדבר נכון לכל תחום לא רק לתחום הדיאטה
 
והבריאות.
 
 
 
דיאטה פירושה ניהול תזונתי  וככזו עלייה להיות חלק מחיינו לכל החיים ולא לתקופת זמן מוגבלת.
 
למעשה רק כאשר נגלה את הדרך להתמיד ולשמור על תוכנית תזונה ובריאות שפויה , רק אז נצליח
 
לרדת במשקל , לשמור על ההישגים ויותר חשוב מכך לשמור על בריאותינו.
 
 
 
הקושי האמיתי אחרי שהבנת שהתמדה היא נקודת המפתח זה באמת להתמיד או יותר נכון להבין איך
 
לעשות זאת.
 
 
 
 
אז איך עושים זאת ?
 
 
סיום חג החנוכה והשנה האזרחית החדשה שמתקרבת אלינו בצעדי ענק
 
מהווים זמן נפלא לשינוי אורחות החיים.
 
 
לנטורופתיה יש צרור עצות מועילות  שיתנו לך את הכלים איך לסגל אורח חיים בריא ויותר חשוב מכך
 
כיצד להתמיד באורח החיים שבחרת לעצמך.
 
 
 
הנה מספר עצות שימושיות שיסייעו לך להתמיד בשינוי אורח החיים שלך:
 
 
 
1. שלב ראשון-אתרו את הסיבות להשמנה שלכם:
 
 
 
יכול להיות שפשוט קשה לך לרדת במשקל משום שאינך מבצע פעילות גופנית ואינך שומר על תזונה
 
נכונה ובריאה, אך צר לי לאכזב אותך במקרים רבים זו לא הסיבה האמיתית אלא תוצאה וסימפטום של
 
בעיות אחרות, עמוקות יותר.
 
 
 
אלו בעיות עמוקות יותר?
 
 
הבעיות העמוקות נחלקות ל-2 קטגוריות שמקרים רבים קשורות האחת  לשנייה:
 
 
 
 א. בעיות פיזיולוגיות:
 
 
 *בעיות עיכול תורמות לעיכול בלתי תקין לעודף רעלים ולהשמנה.
 
*אלרגיות ורגישויות למזון שמתורגמות על ידי הגוף כרעלים ונאגרות ברקמות השומן.
 
*בעיות הורמונאליות כגון תת פעילות בלוטת התריס,עודף קורטיזול או חוסר איזון בין אסטרוגן לפרוגסטרון.
 
*מחסור ברכיבי תזונה חיוניים כמו פחמימות, שומנים, חלבונים וויטמינים ומינרלים. מחסור זה גורם לפגיעה בתפקודי הגוף כמו למשל בתהליך חילוף החומרים שלנו.
 
*תרופות כימיות שתופעת הלוואי שלהן היא השמנה.
 
 
 
ב.בעיות רגשיות-נפשיות
 
מצבים כמו אורח חיים לחוץ, סטרס כרוני או חרדות גורמות לנו להפסיק לשלוט על כמויות והרכבי
 
המזונות שאנו מכניסים  אל קיבתנו.
 
 
 למה?
 
כי במקרים אלו שבהם אנו מרגישים תחושה של לחץ,אשמה, חוסר אונים,חרדה, אכזבה או בלבול האוכל
 
משמש לנו כפתרון "הולם" לרגשות אלו.
 
 
האוכל נותן לנו בתקופות כאלו תחושות של ביטחון,אהבה,כיף, שלווה או חופש.
 
כמובן שכל אחד ואחת מוצא באוכל את  אותן  התחושות שלהן הוא זקוק..
 
 
חשוב לזכור שגם כאן הפיזיולוגיה  מעורבת -
 
בתקופות של לחץ נפשי או סערה רגשית גופנו זקוק במקרים רבים לכמות גדולה יותר של מתווכים
 
עצביים כמו סרוטונין ודופאמין.
 
 
מתווכים אלו בין היתר גורמים לרגיעה ולתחושה של שלווה(הסרוטונין) או לאדישות,חוסר אנרגיה,חוסר
 
מוטיבציה ואנרגיה(דופאמין).
 
 
חומרי הגלם ליצירת המתווכים הללו מצוי במזון  כמו פחמימות פשוטות ומתוקים שידועים כמזונות משמינים.
 
 
 
 
 
 
 
2.שלב  שני-שינוי מחשבתי
 
 
מומלץ לשנות את קו המחשבה בנוגע לירידה במשקל.
 
הפסיקו לקרוא לתהליך דיאטה ולהתכוון לירידה במשקל השתמשו בביטוי ניהול תזונתי ושינוי באורח
 
החיים.
 
 
 
זכרו שבמקרים רבים קשה לנו להפנים שמדובר בשינוי לטווח הרחוק משום שחוויות העבר לימדו אותנו
 
שתהליך של ירידה במשקל חייב להיות מלווה בתחושת סבל וקושי אך כשנבין שתהליך הרזיה נכון
 
ומסודר לא אמור להיות כרוך בסבל,קושי או וויתורים רבים,רק אז  נוכל להפנים שהפעם אנחנו עושים
 
שינוי אמיתי ולתמיד.
 
 
 
על מנת להקל על השינוי המחשבתי ולעזור לנו להבין שהפעם התהליך צריך להיות תמידי ולא קצר מועד
 
עלינו להפסיק להיות חסרי סבלנות וחרדים בנוגע לכמה קילוגרם ירדנו, כמה קלוריות אכלנו או כמה
 
ספורט עשינו.
 
 
במקום זאת נסו להסתכל על התהליך כריצת מרתון ארוכה שבה לא חשוב אם התחלנו לרוץ מהר או
 
שסיימנו מהר אלא יותר חשוב  באיזה קצב היינו רוב הזמן.
 
 
ממש כך בתהליך של ירידה במשקל , נסו להפסיק לייחס חשיבות לכמה ירדתם ובכמה זמן ובמקום זאת
 
הסתכלו על תהליך ובדקו האם אתם בכיוון הנכון או שמא לא.
 
 
תוכניות התזונה הנטורופתיות אינן קשות ליישום או להתמדה מתוך ההבנה הזו שאין חשיבות לקלוריות
 
או לקצב הירידה במשקל בלבד אלא גם לתהליך ולכן התפריט גמיש יותר ונוח יותר שהכלל המנחה
 
הוא לאכול מבלי להתחשב בכמות הקלוריות , כל עוד  בוחרים במזונות טבעיים ולא מעובדים וכל עוד
 
מגבילים כמות של מזונות תעשייתיים.
 
 
 
 
3.שלב מספר 3 – "עקירת שורש"
 
 
מצאת את הסיבות להשמנה שלך?
 
הבנת שצריך לעשות שינוי מחשבתי ולהסתכל על התהליך כריצת מרתון ולא כריצת ספרינט?
 
 
 
הגיע הזמן  לטפל בגורמים להשמנה.
 
 
בין אם  מדובר בבעיות עיכול, בעיות הורמונאליות, עודף רעלים,אלרגיות או סטרס תמיד הטיפול 
 
הנטורופתי יהיה משולב:
 
תוכנית תזונה בהתאמה אישית, תוספי תזונה וצמחי מרפא ממוקדים לבעיותיך, דיקור סיני לאיזון רגשי
 
ופיזיולוגי.
 
 
כמובן שניתן ומומלץ להסתייע בגורמים נוספים רלוונטיים כמו הרופא המטפל, פסיכולוג במידת הצורך
 
ואנשי מקצוע נוספים.
 
 
לאחר שנאזן את מצבנו הבריאותי ונטפל בשורש להשמנה יהיה לנו קל יותר להתמיד בתוכנית תזונה
 
בריאותית.
 
 
 
 
4.שלב מספר 4- שמרו על מסגרת אך למדו לפרוץ אותה
 
 
מזל טוב !
 
 
הגעת למשקל היעד  שלך ועכשיו הגיע הזמן  לשמור עליו ועל בריאותך.
 
כולם  מחמיאים לך אך באותה הנשימה מזכירים לך שעכשיו הגעת לשלב הקשה- שלב השמירה.
 
 
האם באמת השלב הזה אמור להיות  כל כך קשה?
 
 
את האמת פשוט לא.
 
במידה ואכן ביצעת את כל השלבים הקודמים   כפי שצריך:
 
איתרת את הסיבות להשמנה  שלך, ביצעת שינוי מחשבתי, עשית טיפול שורש שאיזן את בריאותך
 
וקיבלת תוכנית תזונה גמישה, קלה ובריאה אז ממש אין סיבה ששלב השמירה יהווה מכשול כלשהו.
 
 
אנשים רבים  יפיקו בשלב זה את המקסימום אם יצטרפו למסגרות שיאפשרו להם להתמיד בתהליך
 
ולשמור על רמת  מוטיבציה גבוהה.
 
 
 
מסגרות כאלו יכולות להיות:
 
חדר כושר, מאמן כושר אישי,  ביקורות ומעקבים אצל נטורופת או תזונאי, קבוצות הרזיה או כל מסגרת
 
אחרת שמתאימה לך.
 
 
אני מניח שכבר הבנת שהתהליך הוא ריצת מרתון ולא ספרינט ולכן אם במהלך שלב זה מידי פעם יבוא
 
לך לשבור את המסגרת  זה בסדר ואפילו מומלץ.
 
 
מידי פעם להפסיק לשמור על תזונה בריאה, לאכול קצת יותר ממזון "אסור", להתאמן פחות או לשכוח
 
מהמנוי לחדר הכושר  כל אלו יכולים להיות קרש קפיצה נפלא וזריקת דלק להמשך תהליך מוצלח.
 
 
 
פשוט יש לזכור לשבור את המסגרת לטווח קצר ומייד לחזור אל השגרה הבריאותית שאליה הורגלת.
 
זנחו את המחשבה של : " הכול או כלום" הרי אנחנו בריצת מרתון ולא בריצת ספרינט,
 
לא?




אני ממש ממליץ לך ללחוץ עכשיו למטה ולקבל פרטים נוספים

על חבילת הליווי והיעוץ השנתית שלי שתסייע לך לרדת במשקל ולשמור על מסגרת מחייבת



    

קליק כאן ועכשיו על מנת לקבל את כל הפרטים המלאים.

 

 


 הסוד המושלם לתוכנית כושר גופני שתשיג לך גוף חלומי.



הרבה שואלים אותי את השאלה:


מה הסוד המקצועי שלך שבאמצעותו אתה מסייע לאנשים להשיג גוף חלומי?


מה הנוסחא המיוחדת שלך?




אז רגע לפני שאני מגלה לך את "הסוד" שלי אני רוצה להבהיר הבהרה קטנה:


הנוסחא הכל כך פשוטה שלי מורכבת מהגורמים הבאים:



תזונה נכונה + פעילות גופנית = גוף חלומי = בריאות מושלמת.






ועכשיו השאלה היא מה זה תזונה נכונה? ומה זה פעילות גופנית מומלצת?



לגבי תזונה נכונה האתר פה שופע בתכנים רבים שייסיעו לך להבין מהי תזונה נכונה

על פי השקפתי המקצועית.( לא , עכשיו זה לא הזמן לשוטט באתר).



לגבי  פעילות גופנית, זה הזמן לגלות את הסוד:




הנה רשימת העקרונות לאימון גופני מושלם לבריאות מושלמת ולגוף מושלם:




1. אינטסיביות מדורגת-


כמה פעמים יצא לי לראות אנשים שמתאמנים להנאתם בחדר הכושר.

אני מזכיר לך שחדר הכושר נועד לאימון ולא לבילוי חברתי.


אם כבר להיות שם אז זה בכדי להתאמן.

על מנת להגביר את האינטסיביות ניתן

להתאמן עם מאמן כושר אישי שישב לך על הראש, להעמיס עוד משקולת או לרוץ קצת יותר.

כלל המנחה הוא להעמיס בצורה מדורגת ומותאמת למצבך ולכושרך.

ההמלצה הטובה ביותר היא פשוט להתייעץ עם איש מקצוע לפני שהחלטת לעלות את רמת האימון שלך.





2. גיוון

    כל יום אותו דבר , אותו תרגיל, אותו קצב.

     משעמם לא?

    הגוף משתעמם מהר והוא מאותת לנו במהירות  שהוא משתעמם: המוטיביציה יורדת ויותר חשוב מכך התוצאות מפסיקות להגיע.

     אז מומלץ לגוון באמצעות: אביזרי אימון שונים( משקולות, גומיות, TRX, בוסו ועוד), סביבה שונה( משטחים רכים כמו חול ים, עליות, ריצה בחדר כושר..),

     גיוון בכמות הסטים והחזרות עם המשקולות, שינוי במקצבי הריצה או ההליכה.

     העיקר לגוון ובחוכמה.




3.שילוב

      על מנת לראות תוצאות טובות מומלץ לשלב בין כמה סוגי  פעילות עיקרים:

          פעילות אירובית- פעילות המחזקת את שריר לב ריאה, מסייעת לשריפת קלוריות, מחטבת את הגוף ומסייעת להורדת כולסטרול, שומנים, לחץ דם וסוכר.

         פעילות כוח- פעילות החזקת את שרירי השלד החיצונים והפנימים יותר ומסייעת לחיטוב הגוף, למניעת פציעות, לגוף הנוטה לשרף קלוריות יותר וליציבה.

           האלמנט הנוסף- תרגול של שיווי משקל, קורדנאציה וגמישות.


            אז איך עושים זאת?

            ישנם אימונים שניתן לעשות בכל פארק או בכל חדר כושר , כמובן באמצעות האביזרים המתאימים.

             אימונים אלו משלבים יחדיו תרגול כוח, עבודה אירובית, שיווי משקל ומתיחות.

 

              אני באופן אישי "משוחד" משום שאת רוב התוצאות של מאומני אני משיג באמצעות אימון  HIT שמסייע לאנשים ב 60 דקות בלבד להתאמן

             על כל האלמנטים הללו יחדיו !




אז אם נראה לך שהבנת את העקרונות לתוכנית כושר מושלמת הגיע הזמן למצוא מסגרת לתוכנית הכושר הזו:


  מסגרת מומלצת תהייה ללחוץ ממש עכשיו על הקישור לחבילת אימוני הכושר האישיים שלי:



קליק כאן עכשיו כדי שאתן לך פרטים נוספים
.






 במידה ובא לך להתאמן לבד אך יש לך צורך בהכוונה תזונתית מותאמת לפעילות שלך+ תוכנית כושר אישית שאבנה במיוחד בשבילך

 אז אני מציע לך ללחוץ עכשיו על   שעת הייעוץ החד פעמית שלי.



קליק כאן עכשיו כדי שאתן לך פרטים נוספים.

 





 הטיפ הטבעי איך להימנע מהשמנה בחורף:




בתקופה קרה כמו החורף אנחנו הרבה פעמים מחפשים אוכל לא כי אנחנו רעבים אלא משום שפשוט קר לנו

ואכילה פשוט עוזרת לנו לחמם את הגוף.


אנשים רבים משמינים בשל כך בחורף ומצטערים על כך רק בקיץ( וחבל שכך..).




כדי להימנע מההשמנה בחורף הדבר הבסיסי ביותר שאפשר לעשות הוא

לשתות תה חם !



מומלץ לשתות תה ירוק שמסייע גם להגברת קצב חילוף החומרים שלך וכמו כן הוא עשיר

בחומרים נוגדי חמצון שחיונים למניעת מחלות כמו מחלות סרטן ולב ומחלות רבות ונוספות.




אז בפעם הבאה שסתם בא לך לאכול סביר להניח שזה או משעמום או פשוט כי קר לך לכן  יש לשתות

תה חם ורק אחר כך להחליט האם באמת זה רעב ! , בהצלחה..




 

 
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

          צור קשר: אלעז יוסף "בריאות מהטבע": נייד: 054-4839681, מייל: briutteva1@gmail.com
 התכנים המופיעים באתר הם בגדר המלצה ואין לראות בהם תחליף ליעוץ מקצועי.
 
כל הזכויות שמורות לבריאות מהטבע

           
לייבסיטי - בניית אתרים