בריאות מהטבע - למה שייקים טובים לירידה במשקל ולבריאות שלך?


הפטנט הטבעי לירידה מהירה ובטוחה במשקל





אם את מרגישה כל הזמן רעבה וקשה לך להתמיד בדיאטה


ובכלל באופן כללי העור שלך לא נראה משהו, את עייפה, יש לך תשוקה מוגברת למתוקים


ויש לך כל בעיה רפואית אחרת אז שימוש בשייקים ומיצים טבעיים יכול לפתור לך  הרבה מהבעיות האלו.




כמה פעמים אמרו לך שירקות ופירות בריאים באופן כללי ומומלצים במיוחד בתהליך דיאטה?


אבל קשה לך לאכול הרבה מהם כמה סלטים כבר אפשר לאכול ביום?




אם זה המצב הדרך האידאלית לקבל המון ירקות ופירות ולהרגיש שבעה לאורך כל היום זה  ללא ספק על ידי

הכנה של שיקים או מיצים טבעיים.









 


אז מה היתרונות בשילוב שייקים ומיצים טבעיים בדיאטה שלך ?




1.מנת בלתי נתפסת על וויטמינים ומינרלים שנכנסים לגוף שלך ולא היו יכולים להיכנס לגוף בכמות כזו בשום דרך אחרת

  זה ממש כאילו הזריקו לך וויטמינים ומינרלים יש לווריד !





2.תחושת שובע- כמות הסיבים בשייק וכמות רכיבי התזונה בשייק או במייץ גורמים לגוף להבין שהוא קיבל כאן מנה רצינית של בריאות

   וכאשר הגוף מקבל את מה שהוא צריך כדי לתפקד בצורה אופטימלית הוא לא דורש עוד משמע הוא מפסיק להרגיש רעב.






3. ספיגה אופטימלית- כאשר אנחנו אוכלים ירקות ופירות בצורה החייה שלהם זה טוב וזה מצוין אבל לרבים מאיתנו מערכת העיכול

   לא מתפקדת בצורה טובה בשל בעיות רפואיות, תרופות שאנחנו נוטלים והמזון שאנחנו אוכלים שברובו רק פוגע במערכת עיכול.


    התוצאה היא שלא כל רכיבי התזונה החשובים בירק והפרי נספגים אצלנו וכפי שהסברתי כאשר הגוף לא מקבל את מה שהוא זקוק

    לו הוא מייצר שוב תחושת רעב שמובילה בסוף גם להשמנה.



    בשייקים ובמיצים טבעיים הבלנדר או מכונת  המיצים מפרקת את הפירות והירקות לחלקם קטנים מה שמאפשר לנו לאכול

    מהשייק או המיץ מבלי שמערכת העיכול תעבוד שעות נוספות- התוצאה מנוחה למערכת העיכול וספיגה יותר קלה של הרכיבים החשובים בפרי ובירק.






4.מחקר ענקי שנערך בקולרדו ארה"ב קבע ששתית שייק ירוק מידי יום מסייעת לירידה של 4 ק"ג ב-3 חודשים.


  במחקר נתנו לקבוצת אנשיים תוכנית דיאטה ופעילות גופנית + שתית מתכון קבוע של שייק ירוק מידי בוקר ולקבוצה


האחרת עם מצב בריאות זהה ונתוני גיל ומשקל זהים נתנו את אותה תוכנית תזונה ופעילות גופנית אך ללא שתית שייק ירוק מידי בוקר.


 לאחר שלושה חודשים הקבוצות התחלפו בתפקידים.





התוצאה: כאשר בן אדם מסוים היה בקבוצה שלא שתתה שייק ירוק הוא ירד 1-2 ק"ג במשקל בממוצי של 3 חודשים וכאשר אותו אדם

הוסיף שייק ירוק למשך שלושה חודשים הירידה הממוצעת שלו היתה 4 ק"ג ב-3 חודשים כלומר פי 2 !


וזה רק 3 חודשים תחשבו מה היה קורה בחצי שנה? שנה?




5.  שיקים ומיצים טבעיים במיוחד הירוקים נמצאו כמונעים מחלות עור, מחלות עיכול, מחלות סרטניות ואלצייהר.





6. שימוש בשייקים ובמיצים ידוע ברפואה הטבעית כשיטה לטיפולי אנטי אייג'ינג ושיפור מרקם העור.





7. הם משמשים לפינוי רעלים, ניקוי כלי הדם, טיפול במחלות כלי דם ולב.



ובטוח שיש עוד כמה יתרונות ששכחתי( סלחו לי פשוט הדף קצר והתועלות מרובות).






כמה המלצות נוספות לפני שתתחילי להסתער לבלנדר במטבח:




*  מומלץ לבחור בירקות אורגנים אבל גם ירקות לא אורגנים עדיפים על לא לשתות בכלל שייק או מיץ.



* מומלץ לגוון בחירת הירקות והפירות שמשתמשים בהם.



* מומלץ שרוב בשייק יהיה מבוסס על ירק והפרי יתן רק את הטעם לשייק או למיץ.


*ירקות מומלצים  אם את מתחילה הם סלרי ומלפפון. מתקדמים: עליים ירוקים כמו פטרוזיליה , כוסברה, עלי תרד ורוקט,מנגולד כרוב


* בהתחלה כדי להוסיף טעם אפשר להוסיף מעט פרי או שאפילו יותר מומלץ גזר , מעט מיץ לימון, ג'ינג'יר או אפילו מעט חמוציות ללא סוכר.



* מומלץ לשתות את התוצר ישר על הבוקר אבל גם אפשר לקחת איתך לעבודה- העיקר לשמור בקירור וכמה שפחות לחשוף לחמצן.








כאן יש לי הפתעה בשבילך מרשמים  לשייקים

  שמיצים מאיצי  חילוף חומרים