בריאות מהטבע - דף נחיתה בטן שטוחה
 

 
 

חשיפה טריק להורדת השומן מהבטן:


איך תשיגי בטן שטוחה וסקסית וגזרה מדהימה באמצעות טריק מוזר שמצריך עוד שינוי קטן בשגרה שלך ?

 

* לעשות את הטריק  הזה מדי יום כדי להפעיל  את "כפתור " שריפת השומן  של הגוף שלך 


 

 

 


אני במשך 8 שנים ביצעתי אימונים אירובים ארוכים ומתונים שכוללים ריצות ,הליכות ושאר פעילויות דומות.

עשיתי זאת מתוך מודעות לבריאות וגם במטרה לשרוף שומן ( לעולם לא הייתי שמן אבל רציתי לשרוף  שומן שדווקא בחר לו להתלבש על אזור

הבטן שלי).



התוצאות לא ממש הגיעו למרות שהתאמנתי כמו שצריך ושמרתי על תזונה ( ותאמיני ליא ששמרתי בלי לוותר).

עד היום אני דופק את הראש  בקיר ( טוב לא דופק אבל הבנת את הדימוי) :

איך לעזאזל לא הכרתי/למדתי את השיטה לשריפת שומן מואצת וממוקדת מכל אזור בעיתי שיש לך בגוף.




היום אני הולך להראות לך איזו שיטה מצאתי ושיכללתי כדי לייעל את קצב שריפת השומן מהאימון שלך

ואיך לנצל את השיטה הזו כדי לשרוף שומן ישירות מהבטן( או כל אזור שומני אחר).





כן אני יודע שלימדו אותך שאי אפשר לשרוף שומן מאזור ספיציפי בגוף, בסדר, תני לי להסביר

אולי אחרי ההסבר תשוכנעי שזה אחד המיתוסים השגוים ביותר בעולם הכושר והבריאות.



לפני שאנחנו נכנסים לפרטים אני רוצה להבהיר כמה נקודות חשובות כדי ליישר קו ביננו.

כל תוכנית אימון גופני כדי שתהיה מוצלחת ואפקטיבית הן לצורך שיפור ההישגים והכושר

והן אם המטרה היא לשרוף שומן/לעלות במסת שריר חייבת לכלול את המשולש הקדוש:

1. תזונה נכונה- אחראית על 75 אחוז מהצלחה שלך להפיק את מירב  התוצאות מהאימון.

  בקטגוריה הזו נכנסים גם  אורח חיים בריא שכולל שינה טובה, פחות סטרס, מצב רגשי מאוזן.


2.אימון כוח כמו אימוני משקולות מהווה 10 אחוז מההצלחה שלך בתהליך שריפת השומן.

   אם יורשה לי, אם עד עכשיו את לא משלבת אימוני כוח בתהליך ההרזיה שלך את מבזבזת זמן.

    אימוני כוח לא יהפכו אותך לגדולה ושרירית אלא להפך מסת שריר שמתפתחת באימוני כוח עוזרת

   לגוף  להיראות חטוב ויפה יותר. מעבר לזה מסת שריר מגדילה את קצב חילוף החומרים שלך כלומר

   את מתחילה לשרוף יותר שומן ככל שאת חזקה יותר. ( אל תשכחי שיש גם יתרונות אחרים לאימון כוחׂׂ).



3. אימוני קרדיו- אלו האימונים שמשלבים פעילות שמעלה את דופק הלב.

    בתחום זה יש אימונים אירובים כמו רכיבה, שחיה או הליכה וריצה ויש אימונים שנקראים אימונים אנאירובים

   שבהם המערכת הדומינטית שעובדת בגוף היא מערכת השרירים יחד עם עבודה מסוימת בצורה אחרת של מערכת

   הלב  והריאות. כדי לסבך את הענינים יש גם אימון אנאירובי עצים.



על מערכת זו ( סעיף מספר 3 )  נדבר היום והיא תסייע לך לשרוף שומן רק אם תקפידי ליישם

במקביל גם את סעיף 1( תזונה ואורח חיים נכונים) וסעיף 2( אימוני כוח).


אוקי אז בוא נדבר על סעיף 2( אימוני קרדיו-לב).

הסעיף הזה מתחלק ל-3 מערכות ואני נותן לך הידע הבסיסי בכל מערכת כדי שתוכל להתנסות

באימונים שונים וביתרונות שלהם.








מערכת אירובית

אלו האימונים האירובים המוכרים לך כמו הליכה או ריצה בקצב קל למשך 30-45 דקות ומעלה.

בפעילות זו מירב האנרגיה מגיעה מתהליך שמשלב חמצן  ולכן הוא נקרא תהליך אירובי.

הפעילות הזו ( כל עוד לא נעשית בהגזמה ובצורה כרונית) יכולה להיות בסיס נפלא לאנשים

שאין להם כושר ורוצים לחזור לכושר בסיסי לפני שמתקדמים לתוכנית מתקדמות ויעילות יותר.

מעבר לזה האימון נפלא לבעלי עודף משקל שרוצים להתחיל לרדת במשקל אבל חשוב לזכור

שבשלב מסוים האימון הזה ממצה את עצמו וקשה להמשיך לרדת איתו במשקל וזה השלב שבו כולם

עושים טעויות:

- או שזונחים את האימונים והתזונה הנכונה כי הם לא רואים תוצאות משביעות רצון

- או שהם מוסיפים עוד אימונים אירובים כי הרי כל המרבה הרי זה משובח- מה שלא נכון במקרה זה


הדרך הנכונה היא להמשיך להתאמן אימונים אירובים אבל לשלב זאת עם תוכנית אימון מתקדמת שעובדת על מרכיבי כושר

נוספים שיכולים לתרום להמשך שריפת השומן.


זה מוביל אותי למערכת הבאה שמיועדת לאימון לאחר שצברת כושר בסיסי.



 

.

מערכת אנריאובית- סף אנאירובי

מערכת זו היא מערכת שבה אנחנו משתמשים בהפקת האנרגיה בגלוקוז( סוכר) והפעילות עצמה ותהליך המטבוליזים נעשה ללא נוכחות

חמצן ומכאן השם מערכת או אימון אנאירובי.


אימונים נפוצים במערכת זו הם אימוני אינטרוולים ארוכים, אימון מחזורי בחדר כושר ועוד כמה אימונים בסגנון.


המבנה של האימונים האלו כולל עבודה מאומצת למשך 2-5 דקות ואז קטע פעילות קל של 2--3 דקות לצורך התאוששות.

הגוף שלנו לא יכול להתמודד עם דרגת קושי של אימון כזה יותר מ-5 דקות ולכן אנחנו שוברים את האימון למקטעים שמשלבים

התאוששות.

המחקרים מגבים את שיטת האימון האינטרוולים  מבחינות רבות כמו יתרונות בריאותים שונים וייעול תהליכי שריפת

השומן.


השיטה הזו טובה במיוחד למי שכבר התרגל לאימונים אירובים וכבר לא רואה תוצאות מהאימונים הרגילים.


מבנה אימון לדוגמא: 5 דקות חימום+ 2-3 דקות עבודה בדרגת קושי קשה + 2-3 דקות עבודה בדרגת קושי  קלה- ככה 5 מחזורים נוספים( לא כולל

החימום) ובסיום 5 דקות פעילות קלה להורדת דופק.


אימון כזה הוא בסדר גודל של 20-30 דקות.


 

3.מערכת קראטין- פוספט- אנאירובי אה לקטי.



אני לא אתחיל עכשיו להיכנס איתך לפרטים מדעיים אבל המערכת הזו היא המערכת שמאפשרת

לך לעשות קטע מאמץ עצים מאוד/כוח מתפרץ למשך 15 שניות עד 30 שניות מקסימום.

אימונים מסוג זה הם אימוני ה HIIT- אימון אינטרווולים עצים במידה ויצא לך לשמוע עליו.

אלו האימונים שמהווים אצל רבים החוליה החסרה בדרך לכושר ולגזרה מושלמת.

הם יעילים בטירוף כדי לזעזע את מערכות הגוף( לטובה) וכדי להגביר את קצב חילוף החומרים.


הבעיה היא שמי שעושה אותם ומודע לאימונים האלו עושה רק אותם וכאשר הם עומדים בפני עצמם

הוא חסרי תועלת ויש לשלב אותם עם שאר האימונים שהצגתי+ אימוני כוח+ תזונה נכונה ואורח חיים בריא.

מה שאני עשיתי בתוכנית שלי ושל המאומנים שלי שגרם להם לשרוף שומן במהירות בלתי נתפסת

זה לשלב את כל המערכות האלו שהצגתי( 3 המערכות) לידי אימון אחד 

שעוזר להגביר את שריפת השומן ובמניפולציה מסוימת לעזור לשרוף שומן בצורה ממוקדת מאזור

הבטן !




אני רוצה לתת לך את הידע הזה ועוד הרבה 

הידע הזה מותאם במיוחד לגוף ולפיזיולוגיה של האישה ולכן מתאים רק לך :)

 

 

 

פשוט מלאי את פרטי המייל שלך

וקבלי בחינם את המדריך המלא :גוף סקסי וחטוב ב-3 צעדים פשוטים !














* הדיוור שישלח אליך כולל תוכן מקצועי וטיפים חינמים ובנוסף כולל הצעות פרסומיות והצעות רכישה-בהכנסת כתובת הדואר האלקטרוני שלך אתה מסכים לקבל דיוור מסוג זה ומבין שדיוור זה אינו נחשב כדיוור ספאם מבחינתך.





מיוחד ל-72 שעות הקרובות בלבד לרגל השקת המדריך בגרסה האלקטרונית המדריך בשווי 97 ש"ח

ניתן בחינם  לתיבת הדואר האלקטרוני שלך !




 ההטבה החינמית הזו נעלמת בעוד....

 

 




באמצעות המדריך תזכי ל:
 


 להשיג גוף חלומי , מחוטב ורזה בשלושה צעדים פשוטים ומהירים.

להפסיק לספור קלוריות, להימנע ממזונות ולסבול ולהתחיל לאכול מהכל ולרדת במשקל.

להבין מהי הפעילות הגופנית הקלה והפשוטה ביותר שתסייע לך לרדת במשקל גם בזמן השינה שלך !

לצמצם היקפים בכל אותם המקומות "העקשנים" שמסרבים להתחטב.

להבין איך התזונה שלך יכולה לסייע לך לשפר את מראה עורך, את ההרגשה שלך ואת הבריאות הכללית שלך.

ועוד הרבה ויותר מכך.




 


הנה מה שלקוחות שהשתמשו באסטרטגיות האלה מספרים:

 

 

"ישנם הרבה נטורופתים ותזונאים שמעמיסים

עלייך תוספי תזונה וצמחי מרפא על מנת לעשות

כסף על הגב שלך אך אצל אלעז הגישה שונה

לחלוטין:

באמצעות התבססות על תזונה נכונה ומינימום

הכרחי של תוספי תזונה ירדתי במשקל 7 ק"ג

והצלחתי לאזן את הסוכרת בכלים טבעיים!"

שרית יהושוע, מנהלת חשבונות מוסמכת.
 

(התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם)

 

(התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם)

 
 

"הגעתי לאלעז דרך כתבות  שרשם ב YNET .


ביצעתי את תוכנית התזונה והבריאות של אלעז

ולראשונה הצלחתי  לרדת במשקל 10 ק"ג

שנים אני מנסה להוריד 5 קילו עקשנים ועם התוכנית

והטיפים של אלעז עשיתי את הלא יאומן מבחינתי

וירדתי פי שנים ממה שציפיתי 10 קילו במקום 5 קילו !"


נורית שטיימנץ,חיפה, nurit0874@gmail.com

 

(התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם)

 



* חשוב לציין שהתוצאות המדהימות שהשיגו  לקוחותי אינן תוצאות אופיניות לכולם

  ואני לא יכול להבטיח לך שתגיעי בדיוק לאותן התוצאות.








                                




 







הורדי עכשיו את המדריך ותגלי..


6 סיבות סודיות למה המשקל שלך מפסיק לרדת!


7 מיתוסים תזונתיים שפוגעים לך בדיאטה ובבריאות.


הרצאה: הטעויות התזונתיות שעולות לך בבריאות ובמשקל. 

 
 3 הרצאות אינטרנטיות חינמיות  בנושא דיאטת ניקוי רעלים(לא נשלח מייד עם ההרשמה אלא לאחר מספר ימים).


תוכנית העל : כיצד להתחיל תהליך של דיאטה.



 המדריך כולל דוח כתוב שהגישה אליו ניתנת מייד+ 3 הרצאות מוקלטות שישלחו אליך בהמשך+ דוחות ומאמרי בונוס

 




מלאי את פרטי הדואר האלקטרוני שלך כאן למטה וקבלי 

את המדריך בחינם מייד לתיבת הדואר האלקטרוני שלך.

 















 
* הדיוור שישלח אליך כולל תוכן מקצועי וטיפים חינמים ובנוסף כולל הצעות פרסומיות והצעות רכישה-בהכנסת כתובת הדואר האלקטרוני שלך אתה מסכים לקבל דיוור מסוג זה ומבין שדיוור זה אינו נחשב כדיוור ספאם מבחינתך.





עוד כמה דברים שהמדריך הזה יכול לסייע לך :


 לרדת במשקל בלי לשלם הון תעופות לדיאטנית  מכבי או כללית,קבוצות דיאטה ותמיכה או כדורי הרזיה ותרופות הרזיה מסוכנות.


לרדת  במשקל בדיאטה הכי מהירה שיש וללא סיכון כמו בדיאטת אטקינס,דיאטת דוקאן,דיאטה דלת פחמימות או אפילו דיאטת זון ודיאטת חרמון


לגלות שיטה מקורית וקלה לדיאטה נטולת גלוטן שתסייע לך לעשות גמילה ממתוקים או גמילה מסוכר  כאילו עשית את דיאטת מכון אברהמסון

 
הידע שאני הולך לתת לך במדריך יקר מכל הטיפים "שהגורואים לדיאטה"  "נותנים" לך בחינם.


השיטה שאת הולכת לקבל ממש בחינם בעוד רגע מתאימה לך כדיאטה לפני החתונה, לאחר לידה או אפילו אם רק בחרת להפוך לצמחונית




 החלק הכי טוב בדיאטה הזו שזו דיאטת און לין חינמית שלא מחיבת אותך לצאת מהבית כמו כל דיאטה

      אחרת....





מי אני?





אלעז יוסף N.D- נטרופת מטפל בתזונה, B.ed- מאמן כושר אישי ומומחה לכושר גופני.


מנהל: קליניקת בריאות מהטבע


 



*הבהרה: הטריק הקטן הזה מסייע להרבה מלקוחותי לרדת במשקל ולשרוף שומן אבל כמובן שעליך לדאוג בנוסף לשינוים  נוספים בתזונה שלך ובפעילות הגופנית שלך.

 


הבהרה:

ההמלצות והתוצאות שאני מבטיח אינן אופיניות לכולם ואני לא יכול להבטיח 

שאתם תגיעו לבדיוק אותם התוצאות.

לעוד פרטים על מדיניות הפרסום שלי אפשר ללחוץ כאן