בריאות מהטבע - דוגמא ליום קטבולי


דוגמא לתפריט קטבולי לפעם בשבוע

לשריפת קלוריות מואצת !






בוקר:


עם הקימה:  תה ירוק עם מעט קינמון- רכיבים קטבולים/ מים+ רבע לימון סחוט וכפית שמן זית.



לאחר חצי שעה- שעה מהקימה



תפוח/פלח אבטיח/פלח מלון/אשכולית - פירות קטבולים, לא מומלץ לסוכרתים לפתוח במנת פרי


אופציה חליפית( מתאימה גם לחולי סוכרת) : סלט ירקות גדול שמכיל גם ירקות קטבולים:


מלפפון,זוקיני, עגבניות,קולרבי,סלרי,גזר,עלים ירוקים, בצל כרוב.




אופציה חליפית( מתאימה גם לסוכרתיים): שייק ירוק מעלים ירוקים ותפוח ירוק.






בינים:


יוגורט טבעי (מומלץ מחלב עיזים )





צהרים:


מרק ירקות קטבולים לשלב גם קישואים, ברוקולי,חצילים, כרוב,סלק אדום+ כוס עדשיים/שעועית/אפונה



בינים:


תה ירוק ונשנושי גזר




ערב:

סלט ירקות קטבולים+ רבע אבוקדו+ 100 גרם מנת דג.





הערות:



1. התפריט הוא תפריט ליום אחד בלבד פעם בשבוע לדיאטה קטבולית.( לא לעשות אותו מעבר לפעם בשבוע).



2. התפריט מכיל מזונות קטבולים אך יחד עם זאת הוא מאוזן ושפוי יותר וכולל גם מזונות שאינם קטבולים וחיונים

    כלומר חלבונים מהחי ומהצומח, שומנים מהצומח( אבוקדו) בנוסף אפשר לשלב 2 כפות שמן זית במהלך היום.



3. התפריט הוא ללא ספק דל קלוריות אבל שימוש בתפריט פעם בשבוע לא יכול לפגוע בחילוף החומרים ובבריאות

   אלא להפך הוא מסייע להאצת תהליכי הרזיה ונותן מנוחה חיונית למערכת העיכול ולגוף בכלל.




4.שימוש בתפריט לא מתאים לכל אדם , אין לראות בכתוב המלצה אישית , יש להתייעץ עם הרופא המטפל.




5.ישנם תוכניות דיאטה קטבוליות קיצוניות( דיאטות כאסח) שלא מומלצות לחלוטין


מנגד יש תוכנית תזונה קטבולית ומתונה שאני דוגל בה( וגם לפרקי זמן קצרים של עד שבועים)

וזו תוכנית שמתאימה במיוחד למי שרוצה לרדת הרבה במשקל בטווח זמן קצר אבל מבלי לעשות דיאטת


כאסח שתפגע בבריאותו-






כן אלעז אני אלחץ כאן  בכפתור למטה ממש עכשיו כדי שתראה

לי איך אפשר לעשות דיאטה קטבולית לירידה מהירה ובטוחה

במשקל !