בריאות מהטבע - דגני בוקר נזק לדיאטה

דגני הבוקר שהורסים את הדיאטה שלך !

רוב דגני הבוקר מקודמים על ידי תאגידי המזון ומוצגים כמזון בריאות, במאמר הבא אסביר למה זה

ממש שקר ! ואלו דגני בוקר אפשר להכין במקום כדי לשמור על בריאות וכדי לשרוף שומן במהירות !


 
















אם אכפת לך בכלל מהגוף שלך אז אני בטוח שאת יודעת שכדאי להימנע מדגני הבוקר הממותקים, מלאי צבעי מאכל

וחומרים משמרים.


עם זאת יש גרסאות "בריאות" יותר של דגנים ללא סוכר,

דגנים עם תוספת סיבים תזונתיים ועוד  עם שמות מפתים שמעידים לכאורה על מוצר בריא.



וכאן בדיוק השקר של תאגידי המזון .. הדגנים גם "הבריאים" יותר גורמים לנזק

רציני  לבריאות שלנו....



 

רוב הדגנים (גם "דגנים מלאים" או "עשירים בסיבים") גורמים לחוסר איזון  הורמנאלי ולעלייה ברמות הסוכר בדם.

אחד הדברים הגרועים בדגנים זה שהם גורמים לעלייה ברמות הסוכר בדם( גם המלאים) וכאשר

אנחנו פותחים איתם את הבוקר אנחנו למעשה מכניסים את הגוף למצב של תשוקה מוגברת למתוק למשך שאר היום.


מעבר לזה עלייה ברמות הסוכר בדם גורמת לגוף להפריש הורמונים שונים שמעודדים אגירת שומן והתוצאה השמנה.
 

למעשה הדגנים גם גורמים להפחתה בהורמון הגדילה שהוא למעשה בין שאר תפקידיו מעודד שריפת שומן.




הדרך לסוכרת , בעיות לב והשמנה מתחילה בארוחת הבוקר ?

מחקרים הוכיחו שארוחת בוקר כזו שמאוד נפוצה אצלנו

מעלה את הסיכון לתחלואה לבבית( בשל השמנה והגדלת הסיכוי לחלות בסוכרת).




דלקתיות ובעיות עיכול וחיסון
?

 

חדשות רעות  נוספות:

 

כל הדגנים עם מרכיבי החיטה יכולים לגרום  בטווח הרחוק לרגישות, אלרגיה ודלקתיות( גם את את לא רגישה

לגלוטן).


התוצאה של האלרגיה הזו היא בעיות עיכול, מערכת חיסון חלשה, עליה ברמות הדלקת בגוף( שמובילה להשמנה

ולסיכוי מוגדל לחלות במחלות לב).



 

חושבת שעדיף דגנים על בסיס תירס?

רוב התירס  כיום מהונדס גנטית ובמילים אחרות זה למעשה חומר  בלתי מוכר לגוף שמשווקים אותו  בטעות

( או שלא) כמזון.


אני לא צריך לספר לך איזה נזק מזון מהונדס גנטי יכול לגרום לך( רמז את היית אוכלת נפט מה היה קורה לך?)

 

טוב אולי דגנים על בסיס אורז?

תשמעי כאן מדובר ברע במיעוטו,

אמנם הם לא מכילים  גלוטן בעיתי כמו בחיטה, הם לא מהונדסים ויוצרי  אלרגיות כמו התירס

אבל עדין הם מעלים סוכר בדם מהר( כי הם מעובדים).

כמובן שאורז מלא לא כדגני בוקר או כמזון מעובד הוא לא בעיתי בכמות מתונה.



לסיכום דגני בוקר מעובדים ובכלל דגנים מלאים או לא מלאים( אלו שמכילים גלוטן):


גורמים לעליה ברמות הסוכר בדם

גורמים  לדלקתיות בגוף.

גורמים לבעיות רפואיות.

גורמים  להשמנה.

פותחים את התאבון לפחמימות בשאר היום

ואפילו גורמים לגוף להתרגל להפיק  אנרגיה מסוכר  במקום השאיפה האידאלית שלנו

 : הפקת אנרגיה משומן.

 


חלופות בריאות לארוחת בוקר  שורפת שומן ובריאה?

יוגורט ביו( למי שאוכל חלב) שעשיר בחידקיים טובים למעיים,

מעט סטיביה להמתקה.

קינמון שמוסיף טעם ומסייע לאזן רמות סוכר בדם.

מעט פירות יער שמכילים המון חומרים חשובים  ובקושי תורמים

לעליה ברמות הסוכר בדם.
 
אפשר להוסיף גם מעט חלב קוקוס ואולי קצת אגוזי מלך ואפילו

                                                               כף של תוסף תזונה אבקת חלבון.




זו ארוחת בוקר שתשאיר  אותך שבעה לאורך זמן, מלאת אנרגיה, בריאה וכמובן רזה.. היא בקושי מעלה את רמות הסוכר בדם.


 

אפשרות נוספת שאני אוהב זה אבוקדו עם ביצה( אורגנית ועשירה באומגה 3).

אפשר להוסיף בצד ירקות ולתבלן במעט פפריקה אדומה( שעוזרת להגביר חילוף

חומרים).






בעמוד הבא  אני אתן לך עוד כמה מזונות שיש להימנע מהם ואלטרנטיבות בריאות יותר.


תלחצי  כאן כדי לקרוא את זה
.