בריאות מהטבע - איך לשרוף שומן בבטן ב-7 ימים-כתבה 1
 

# גלי את התרגיל הגרוע ביותר ללב, בלוטת התריס והשומן בטן שלך  (ופתרון 3 הצעדים שיעזור לך לשרוף את השומן העקשן בבטן במהירות).

נכתב על ידי אלעז יוסף נטורופת ומאמן כושר אישי(בוגר תואר חינוך גופני בויינגיט)-מומחה לירידה במשקל ועיצוב הגוף.

 


האם את יודעת שאם את מבצעת 30, 40, אפילו 50 דקות של פעילות אירובית מתונה  בכל יום - כמו שימוש בהליכון, אופניים או אליפטי -  אז לאורך זמן, זה באמת יכול לגרום לך לצבור שומן מסביב לבטן שלך, הירכיים שלך , והרגליים שלך?
 

זה אולי נשמע לא אמין , אך מחקרים מראים שאנשים שמבצעים אימונים ארוכים מדי של פעילות אירובית מסורתית סובלים מירידה בתפקוד בלוטת התריס [1],ומשחרור יתר של הורמון לחץ בשם קורטיזול [2], שמגדיל את התיאבון שלהם [3].


האם את יודעת שהפעילות הזו  יכולה גם להזיק הלב [4] שלך?

נשמע מטורף, אבל הלב שלך הוא שריר וכאשר הוא עובד יותר מדי זה יכול לעשות יותר נזק מתועלת.

האם גם את יודעת  שיש שיטה מהירה יותר, יעילה יותר ובטוחה יותר שבה את יכולה להשתמש במקום אימון אירובי  ואז את לא תצטרכי לסבול עוד אימון אירובי ארוך והמשעמם אי פעם שוב?

זה לא אימון ארוך , זה לא מחזורי , וזה לא אימון שמצריך תרגילים לא שפוים.

 

למעשה, את יכולה  להשתמש בפתרון הפשוט הזה כדי לשרוף שומן בבטן התחתונה והעליונה במהירות, כך שאת יכול לקבל בהילוך מהיר בטן שטוחה ואטרקיבית בהקדשת זמן מועט  כמו 12 דקות עלובות.
 

זה לא עוד גאדג'ט או תרגיל גימיקי . זו תוכנית שאינה דורשת כל ציוד מפואר. וזה עובד על כולם. ללא קשר לגיל שלך, המגדר שלך, או המצב הנוכחי שלך, את יכולה מבחינה ויזואלית "לראות"  את הבטן שלך ולקצור מחמאות על הבטן הסקסית תוך 7 ימים בלבד.( ותאמיני לי שאחרי יותר מ-7 ימים בכלל תראי שינוי).
 

תאמינו או לא, זה לא קשה או מסובך בכלל. למעשה, זה בדיוק ההפך זה כל כך קל הרגע שאת מבינה מה צריך לעשות ולמה עד עכשיו לא הצלחת לשרוף שומן מאזור הבטן- הפתרון לבטן שטוחה נמצא בהורמונים שלך- אני אסביר בהמשך.
 

אבל אני חייב להזהיר אותך ולהיות שקוף איתך לגבי השיטה הזו.

מה שאת עומדת לקרוא בהמשך לא יהיה בסגנון העצות שאת רגילה  לקבל מהגורוים לאימוני כושר ותזונה או ממאמן הכושר באזור מגוריך זאת משום שתעשיית הירידה במשקל כולה נשטפה בשטיפות מוח ומסרים סותרים וכוזבים.
 

 

3 צעדים פשוטים איך את יכולה להכריח את הגוף שלך 
לשחרר הורמונים ש" שורפים "שומן עקשן בכל פעם שאת מתאמנת - וזה ייקח לך שבוע לפחות 
לראות את הבטן שלך ולקבל מחמאות... 
והכל בהשקעה קטנה של 12 דקות ביום.

להלן, תוכלי לגלות את 3 שלבים הפשוטים שיגרמו לגוף שלך להשתמש באופן עקבי  בשומן כמקור הדלק העיקרי שלך לטווח הארוך

שלב 1: הימנעי מלהגיע למצב שהמשקל לא יורד כבר והגוף מסתגל לדיאטה ולפעילות הגופנית

תגובה מסתגלתרק במקרה שאת לא יודעת, הגוף שלך הוא חכם. SUPER חכם.

יש לו  יכולת להתרגל מהר מאוד לשיטות ההרזיה הישנות.

 זה נקרא "התגובה גמישה" וזה יכול להיות האויב הגדול ביותר שלך  כאשר את רוצה שריפת שומן אלא אם  כו את יודעת איך להתגבר על זה.

אם אי פעם חווית ירידה במשקל,שפתאום נעצרה זה בדיוק התגובה שעליה אני מדבר.

זה בדרך כלל די פשוט לאבד את הקילוגרמים הראשונים אבל אז זה נהיה מסובך ודורש אסטרטגיה מתוכחמת יותר כדי להמשיך לשרוף שומן  ולמנוע מהגוף מצב של הסתגלות.

ובטח כבר גילית שכל גלולות ההרזיה והשיטות "המיוחדות" לשריפת שומן לא באמת עובדות.

למעשה, השיטות האלה הם האשמים העיקריים העיקרים שאחראים לאלפים עשרות אלפים של אנשים שעולים במשקלם בחזרה לאחר שהם מאבדים אותו.

עם זאת, האסטרטגיה שלי  בעמוד הבא תוכננה במיוחד כדי לשרוף את השומן העליון והתחתון העקשן בבטן שלך - ללא כל סוג של הסתגלות הגוף למצב.

את יכולה לגלות איך בדיוק עושים את זה בדף הבא

קראי כאן איך עושים את זה

 

שלב 2: תברחי מתעשית הכושר הנוכחית- היא עושה אותך "רזה" עם שומנים !

 
STOP הימנעות עוצמה

למרבה הצער, תעשיית הכושר אולי מסייעת לך לרדת במשקל אבל זה למראית עין , את אולי יותר מצומקת אבל השומן ממש לא נעלם.
 

בין אם זה האירובי המסורתי, מגוון שיעורים כמו  יוגה,  פילאטיס, עיצוב וחיטוב או "אימון ליבה" - כל הדברים האלה הם "בריאים" בשבילך, אבל הם לעולם לא יעזרו לך לשטח את הבטן או לשחרר הורמונים שישמרו אותך צעירה  ובמצב שורף שומן תמידי.

למעשה, אם את לא זהירה זה סוג של אימונים יהיה יכול ​​לגרום לך להיראות רזה עם שומן .


זה לא משנה בת כמה את , או מה המצב הנוכחי שלך  יש שיטה יותר יעילה לשרוף שומן בצורה מאוד ממוקדת.

לא, זה לא קל. זה ידרוש קצת עקביות וקצת מאמץ. אבל את יכולה לעשות את זה בקטן משהו  כמו 12 דקות ביום. זה באמת הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר כדי לאלץ את הגוף שלך לשחרר את ההורמונים שמסיעיים " לשרוף "שומן עקשן.

אני מראה איך עושים את הטכניקה הזו בדף הבא

שלב 3: תפסיקי להחזיר את המשקל שכבר ירד לך 

האם את יודעת שמייד לאחר הפעילות הגופנית, הגוף שלך יהיה מוכן יותר לשחרר את השומן  הכי עקשן שלך למחזור הדם?

אבל אם את לא נזהרת, מחקרים הראו ששומן בגוף שזה עתה שוחרר יכול לעבור מהחלק העליון של הגוף לפלג הגוף התחתון שלך (או למקום אחר) וככה למעשה הוצאת שומן ממקום אחד והעברת אותו למקום אחר בלי באמת לשרוף אותו.
 

מוזר ומטורף - אני יודע, אבל גוף האדם נועד להיות חסכני. אז הגוף שלך יעשה כל מה שנחוץ כדי להגן על עצמו ובין היתר הוא ישמור את השומן שהוצאת ויעביר אותו למקום אחר.
 

זה תהליך שנקרא "הגנת שומן" ויש דרך ממש קלה איך להימנע מכך. כל מה שאת צריכה לעשות הוא פשוט לבצע את הפתרון שלי של  12 דקות אימון  שנמצא בדף הבא וימנע מהגוף שלך להחזיר את השומן שזה עתה שרפת בפעילות הגופנית.

אל תטעי . 99.9% מהמתאמנים אין להם גישה למידע הזה ולכן הם מתקשים לשרוף שומן באזור ספיציפי..

 

.

זהירות: זה  פתרון ששורף שומן עקשני בבטן ב-7 ימים וזה לא מתאים לכולם !

אם את עדיין חושבת שדיאטות ארוכות ואימוני אירובי מתישים הם הפתרון האידאלי לבריאות שלך, לירידה במשקל ולשריפת שומן אז כנראה התוכנית שלי:

"תוכנית העל לשריפת שומנים ממוקדת באזור הבטן ב-7 ימים בלבד" לא בשבילך.



עם זאת, אם את  רוצה ללמוד פתרון ייחודי שייסיע לך לרדת במשקל , לשרוף שומן ממוקד מאזור הבטן, לחטב את הבטן התחתונה והעליונה וכל זאת  עם שיפור בריאותי וללא אימונים מתישים ולא מועילים אז יכול להיות שהתוכנית שלי יכולה להתאים לך ומה שאת צריכה לעשות זה פשוט ללחוץ על  הכפתור כאן למטה ולהתחיל לשרוף שומן מאזור הבטן.
 

 לחצי כאן כדי להתחיל לשרוף שומן מהבטן כבר עכשיו !

בבליוגרפיה

1. Eur J Appl Physiol. ינואר 2003; 88 (4-5): 480-4.

2. Skoluda, נ ', Dettenborn, ל', et al. ריכוזים גבוהים שיער קורטיזול בספורטאים סיבולת. Psychoneuroendocrinology. בספטמבר 2011.

3. Sonneville, KR, et al. (2008) כתב העת הבינלאומי להשמנת היתר. 32, S19-S27.

4. צ'קיר-Atabek, ח ', דמיר, ס, Pinarbassili, ר', Bunduz, נ 'האפקטים של עצמת אימוני התנגדות שונה על מדדים של סטרס חמצוני. כתב עת של חוזק ומחקר אוויר. ספטמבר 2010. 24 (9), 2,491-2,498.

5. J Clin Endocrinol Metab. 1,992 יולי; 75 (1): 157-62. השפעה של פעילות גופנית בעצימות נמוכות וגבוהה במחזור הורמון גדילה בגברים. מחברים: Felsing NE1, Brasel JA, קופר DM.

6. ר 'באהר ואום Sejersted, "אפקט של עוצמה על צריכת Postexercise O2 עודפת," מטבוליזם 40.8 (1991): 836-841.

6. ג בס, "תשכח מהשומן לשרוף אזור: אירובי בעצימות גבוהות יעילה להפליא," קלרנס וקרול בס, www.cbass.com, 1997.

6. ג'יי סמית ול 'McNaughton, "ההשפעות של אינטנסיביות של אימון וצריכת חמצן לאחר תרגיל עודף והוצאה אנרגיה במידה בינונית

מאומן גברים ונשים, "Eur ג 'Appl Physiol 67 (1993):... 420-425 ..

6. I. Tabata, et al., "השפעות של סיבולת בעצימות בינוניות והדרכה לסירוגין בעוצמה גבוהה ביכולת אנאירובית וVO2max," מד. Sci. ספורט Exerc. 28.10 (1996): 1,327-1,330.

6. I. Tabata, et al., "פרופיל המטבולי של תרגילים לסירוגין בעוצמה גבוהה," מד. Sci. ספורט Exerc. 29.3 (1997): 390-395.

6. 2,011 מחקר שנערך על ידי המכללה לרפואת ספורט האמריקנית.