בריאות מהטבע - איך לאכול מעט ולהרגיש שבעה


איך לאכול מעט ולהרגיש שבעה לאורך כל היום ?




 

אם הייתי נותן לך טריק אחד איך לאכול ממש מעט ולשבוע לאורך כל היום לא היית


עושה את זה?





הטריק הוא מאוד פשוט ואם תיישמי אותו לפחות פעמים בשבוע

אז אני מבטיח לך לפחות 2 ק"ג פחות ממשקל גופך  לאחר חודש !





מה הטריק?



הטריק מורכב מ-2 חלקים:


1. לפחות פעמיים בשבוע להחליף את ארוחת הבוקר הרגילה שלך בשייק ירוק( פרטים בהמשך).








2.באותו היום שפתחנו את הבוקר עם השייק הירוק לאכול ארוחה אחרונה בשעה 16-17 לאחר מכן לא לאכול כלום , לשתות רק מים.






עכשיו אחרי שגיליתי לך את הטריק הנה ההסבר שעומד מאחוריו:




1.שייק ירוק הוא שייק שמורכב מעלים ירוקים כמו: חסה, עלי ביבי, רוקט, פרוזיליה,עלי סלק ושאר עליים ירוקים ביחד עם

  פרי אחד כדי להמתיק את הטעם( בננה או תפוח או חצי מנגו או אגס או אפרסק).



העליים הירוקים נחשבים כמזון על.



למה מזון על ?


מנהל הבריאות האמריקאי ושאר גופי הבריאות והתזונה בעולם כבר שנים מגדירים  את העלים הירוקים כסופר פוד( מזון על)

בגלל שזה המזון היחידי שמכיל כמות בלתי נתפסת על סיבים תזונתיים, וויטמינים ומינרלים ונוגדי חמצון( חומרים שמסייעים למגוון רחב של תפקודים בריאותים)

והכל במינימום קלוריות.



התוצאה היא שאנחנו מכניסים לגוף קפסולה טבעית  של מולטי ויטמין שגם תורמת לתחושת שובע !.


נוגד החמצון העיקרי שנמצא בעליים הירוקים הוא הכלורופיל- הפיגנמט הירוק של העליים.


הכלורופיל ידוע כמנקה דם, מאזן רמות סוכר בדם, מוריד תשוקה למתוק, אנטי סרטני, משקם את העור, משפר את ההליכי העיכול , מאיץ חילוף חומרים

והרשימה עוד ארוכה.




הסיבה שכדאי לצרוך את השייק הירוק על הבוקר על קיבה ריקה היא מאוד פשוטה:


הטריק הזה יגרום לך לדכא את התשוקה למתוק כבר מהבוקר, יסייע לך להאיץ את חילוף החומרים שלך,

יתרום לך לתחושה של שובע ואנרגיה בלתי נתפסת.



בנוסף במהלך הלילה הגוף שלנו נמצא בצום.


הצום הלילי מאוד חשוב לבריאותינו.

,במהלך הצום מערכת העיכול שלנו נחה וכך האנרגיה שהולכת בד"כ למערכת העיכול יכולה

"לנדוד" לה לתהליכי שיקום ובניה של הגוף, לתהליכי הפרשת רעלים, הבראה ושיקום הגוף.



אם בבוקר אנחנו אוכלים אכילה מוצקה אנחנו  קוטעים את צום הלילה ואת יתרונותיו(בעיקר את המשך תהליך הפרשת הרעלים שתורם להרזיה).


לעומת זאת אם בבוקר נוכל ארוחה קלה לעיכול( פירות מתעכלים מהר ועלים ירוקים שבאים בצורה של שייק גם מתעכלים מהר)

אז אנחנו למעשה גורמים לגוף להרגיש כאילו הוא עדיין בצום( אמנם לא צום מלא אבל עדיין לא מדובר כאן בארוחה מוצקה).





2. לסיים לאכול מוקדם.



   גם כאן אנחנו מכניסים את הגוף למצב צום מוקדם מהרגיל וכפי שכפר הוסבר

  צום טוב לנו לבריאות ויכול גם לסייע לנו לרדת במשקל.












חשוב לזכור שצום מלא זה משהו אחר לגמרי

ואם הוא לא נעשה בצורה מקצועית הוא יכול לפגוע בבריאות וגם להאט את קצב חילוף החומרים שלך

אבל מי שכן עושה את זה בדרך מקצועית יכול:





* לרדת במשקל בלי לפגוע בבריאות או בחילוף החומרים שלו.



* לנקות את כלי הדם שלו ממשקעי כולסטרול או שומנים ואפילו לשפר את רמות הסוכר.



* לטפל כמעט בכל מחלה כרונית.



* לטפל בעיקר במחלות עור, מפרקים ועיכול.



* לשפר את רמות האנרגיה ויכולץ החשיבה והריכוז.




והכל אודות לתהליכי הניקוי שמתבצעים בצום שמאפשרים לגוף

לחסוך באנרגיה שבד"כ הולכת לעיכול המזון ולנתב אותה  לבניה של הגוף, שיקום ממחלות , ריפוי הגוף ושריפת שומן מוגברת( כדי לספק לגוף אנרגיה לתקופת הצום).



צום/צום חלקי זה רק חלק קטן מהאסטרטגיות שאני מלמד אנשים

בכדי לסייע להם לשפר את בריאותם ובכדי שיצליחו לרדת במשקל.


אני כמובן מסביר איך עושים צום או צום חלקי

ללא סיכון בריאותי, אני מסביר למי מותר ולמי אסור

וכמו שאמרתי אני גם מפרט על טכניקות תזונתיות אחרות ומקוריות.



כל המידע הזה נמצא  בקורסים האינטרנטים השונים שהוצאתי

במרוצת השנים והיום אני רוצה לתת לך צ'אנס לקבל את כל המידע הזה

ואת כמעט כל הקורסים שהוצאתי עד היום כבונוסים !

במידה ואת רוכשת את ציוד ההרזיה שיש לי להציע לך כאן





לחצי כאן עכשיו כדי להבין איך את יכולה לקבל את כל הקורסים שלי
כבונוסים